Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014
Geplaatst: 23 november 2014
Ik ben net terug van Conversion Hotel, een drieedaags congres op Texel met 100+ vakgenoten. Het congres was voornamelijk gericht op Conversie Optimalisatie, Online Marketing, Persuasion / Verleiden, Copywriting en Usability.
De keynotes waren van erg hoog niveau en heb mijn aantekeningen gebundeld in een verslag op mijn blog.
De meeste keynote presentaties staan nog niet online. Maar aangezien veel sprekers grote delen van hun presentaties regelmatig hergebruiken heb ik in mijn blog alvast gelinkt naar eerdere slides die ik op slideshare ben tegengekomen.
Hierbij links naar de presentaties van ConversionHotel 2014 (ik zal deze lijst regelmatig aanvullen en bijwerken)
Angie Schottmuller - How to convert SEO-traffic?
Craig Sullivan - These A/B-tests appear to be bullshit
Bart Schutz - How to get brains attention & motivate it to buy
Karl Gillis - Growth hacking tips that work on every website
Stephen Anderson – From paths to sandboxes
Veel tips zijn direct toepasbaar voor de meeste ondernemers hier op webwinkelforum. Ik doel hierbij met name op copywriting voor jullie websites en de inzichten uit web analytics tools. Gebruik de data begin morgen nog met optimaliseren en meer converteren!
De keynotes waren van erg hoog niveau en heb mijn aantekeningen gebundeld in een verslag op mijn blog.
De meeste keynote presentaties staan nog niet online. Maar aangezien veel sprekers grote delen van hun presentaties regelmatig hergebruiken heb ik in mijn blog alvast gelinkt naar eerdere slides die ik op slideshare ben tegengekomen.
Hierbij links naar de presentaties van ConversionHotel 2014 (ik zal deze lijst regelmatig aanvullen en bijwerken)
Angie Schottmuller - How to convert SEO-traffic?
Craig Sullivan - These A/B-tests appear to be bullshit
Bart Schutz - How to get brains attention & motivate it to buy
Karl Gillis - Growth hacking tips that work on every website
Stephen Anderson – From paths to sandboxes
Veel tips zijn direct toepasbaar voor de meeste ondernemers hier op webwinkelforum. Ik doel hierbij met name op copywriting voor jullie websites en de inzichten uit web analytics tools. Gebruik de data begin morgen nog met optimaliseren en meer converteren!