Pagina 1 van 1

Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014

Geplaatst: 23 november 2014
door AdriaanBoot
Ik ben net terug van Conversion Hotel, een drieedaags congres op Texel met 100+ vakgenoten. Het congres was voornamelijk gericht op Conversie Optimalisatie, Online Marketing, Persuasion / Verleiden, Copywriting en Usability.

De keynotes waren van erg hoog niveau en heb mijn aantekeningen gebundeld in een verslag op mijn blog.

De meeste keynote presentaties staan nog niet online. Maar aangezien veel sprekers grote delen van hun presentaties regelmatig hergebruiken heb ik in mijn blog alvast gelinkt naar eerdere slides die ik op slideshare ben tegengekomen.

Hierbij links naar de presentaties van ConversionHotel 2014 (ik zal deze lijst regelmatig aanvullen en bijwerken)

Angie Schottmuller - How to convert SEO-traffic?
Craig Sullivan - These A/B-tests appear to be bullshit
Bart Schutz - How to get brains attention & motivate it to buy
Karl Gillis - Growth hacking tips that work on every website
Stephen Anderson – From paths to sandboxes

Veel tips zijn direct toepasbaar voor de meeste ondernemers hier op webwinkelforum. Ik doel hierbij met name op copywriting voor jullie websites en de inzichten uit web analytics tools. Gebruik de data begin morgen nog met optimaliseren en meer converteren!

Re: Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014

Geplaatst: 24 november 2014
door NielsVos
AdriaanBoot schreef:Ik ben net terug van Conversion Hotel, een drieedaags congres op Texel met 100+ vakgenoten. Het congres was voornamelijk gericht op Conversie Optimalisatie, Online Marketing, Persuasion / Verleiden, Copywriting en Usability.

De keynotes waren van erg hoog niveau en heb mijn aantekeningen gebundeld in een verslag op mijn blog.

De meeste keynote presentaties staan nog niet online. Maar aangezien veel sprekers grote delen van hun presentaties regelmatig hergebruiken heb ik in mijn blog alvast gelinkt naar eerdere slides die ik op slideshare ben tegengekomen.

Hierbij links naar de presentaties van ConversionHotel 2014 (ik zal deze lijst regelmatig aanvullen en bijwerken)

Angie Schottmuller - How to convert SEO-traffic?
Craig Sullivan - These A/B-tests appear to be bullshit
Bart Schutz - How to get brains attention & motivate it to buy
Karl Gillis - Growth hacking tips that work on every website
Stephen Anderson – From paths to sandboxes

Veel tips zijn direct toepasbaar voor de meeste ondernemers hier op webwinkelforum. Ik doel hierbij met name op copywriting voor jullie websites en de inzichten uit web analytics tools. Gebruik de data begin morgen nog met optimaliseren en meer converteren!
De resultaten van Karl Gillis zijn wel interessant! Vooral met de kijk op de vernieuwde HTML5 technieken die iedereen maar gebruikt. (Volledige pagina image sliders en nieuwe CSS3 effecten om de pagina zo mooi mogelijk te maken.)

Ik was sowieso al van de 'oude garde' qua opbouw en boxed designs, maar die resultaten zullen toch veel mensen aan het denken zetten. :)

Bedankt voor het delen!

Re: Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014

Geplaatst: 24 november 2014
door AdriaanBoot
Mooi dat het in de smaak valt! De presentatie van Karl Gillis is inderdaad lekker praktisch en direct toepasbaar voor de meeste ondernemers.

Neem niet alles wat in de presentaties wordt vermeld 'for granted'. Test wel zoveel mogelijk het effect van je wijzigingen. Want: "groene vinkjes werken altijd", totdat ze een keertje niet goed werken in een bepaalde situatie :-).

Re: Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014

Geplaatst: 24 november 2014
door pauwke
bedankt voor het delen

Re: Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014

Geplaatst: 25 november 2014
door AdriaanBoot
pauwke schreef:bedankt voor het delen
Graag gedaan!

Re: Verslag & Presentaties Conversion Hotel 2014

Geplaatst: 26 november 2014
door AdriaanBoot
Heb alle presentaties toegevoegd op mijn blog.