Voorbereid op de Kerst gekte?
Geplaatst: 02 december 2014
Uit een onderzoek van Internetretailing blijkt dat één op de drie Britse online retailers zich niet goed voorbereid op het leveren van goede kwaliteit service voor en tijdens de Kerst drukte online.
Volgens Internetretailing zouden de Britse online retailers de volgende punten moeten implementeren binnen hun e-commerce om de service tijdens de Kerstperiode te verbeteren:
1. Een Persistent Shopping Cart (aanhoudende winkelwagen) op de webshops plaatsen.
2. Een mobiele website aanmaken.
3. Zorgen voor een snelle (dezelfde dag of volgende dag) levering van online bestellingen.
4. Retourneren makkelijk en kosteloos aanbieden aan de klanten.
Uit cijfers van Internetretailing blijkt dat 26% van de Britse online retailers hun klanten de kosten voor het retourneren van een bestelling laat betalen, 6 van de top 100 online retailers géén mobiele website hebben, 64% van de online retailers in het Verenigd Koninkrijk dezelfde dag of volgende dag levering aanbied en dat er bij slechts 41% van de Britse webshops gebruik gemaakt kan worden van aanhoudende winkelwagen.
zijn de Nederlandse online retailers voorbereid op de Kerst drukte?
Graag zouden we van jou willen weten, welke services jij als online retailer verleend om je voor te bereiden op de Kerst drukte die eraan komt en of de vier genoemde verbeter punten van Internetretailing relevant zijn voor de Nederlandse retailers?
Bron: http://internetretailing.net/2014/12/ec ... ng-season/
Volgens Internetretailing zouden de Britse online retailers de volgende punten moeten implementeren binnen hun e-commerce om de service tijdens de Kerstperiode te verbeteren:
1. Een Persistent Shopping Cart (aanhoudende winkelwagen) op de webshops plaatsen.
2. Een mobiele website aanmaken.
3. Zorgen voor een snelle (dezelfde dag of volgende dag) levering van online bestellingen.
4. Retourneren makkelijk en kosteloos aanbieden aan de klanten.
Uit cijfers van Internetretailing blijkt dat 26% van de Britse online retailers hun klanten de kosten voor het retourneren van een bestelling laat betalen, 6 van de top 100 online retailers géén mobiele website hebben, 64% van de online retailers in het Verenigd Koninkrijk dezelfde dag of volgende dag levering aanbied en dat er bij slechts 41% van de Britse webshops gebruik gemaakt kan worden van aanhoudende winkelwagen.
zijn de Nederlandse online retailers voorbereid op de Kerst drukte?
Graag zouden we van jou willen weten, welke services jij als online retailer verleend om je voor te bereiden op de Kerst drukte die eraan komt en of de vier genoemde verbeter punten van Internetretailing relevant zijn voor de Nederlandse retailers?
Bron: http://internetretailing.net/2014/12/ec ... ng-season/