Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
PKF
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 december 2014
Locatie: Almere
Contacteer:

Studenten geven gratis productfotografie

12 december 2014

Wij zijn studenten bij het Windesheim Flevoland en ons project is om een free publicity onderzoek te doen voor Plattekledingfotografie. Plattekledingfotografie is een bedrijf dat een studio verhuurt waarmee snel en makkelijk platte foto’s gemaakt kunnen worden welke automatisch vrijstaand gemaakt zijn. Wij hebben de volgende actie bedacht.

25 kledingstukken gratis fotograferen in de studio van Plattekledingfotografie. Perfect voor je webshop. Het enige wat wij hiervoor vragen is dat je achteraf een post op Linkedin of Twitter plaatst over je bezoek aan Plattekledingfotografie.

Heb je interesse, stuur dan een mail naar Info@plattekledingfotografie, laat hier een reactie achter of stuur een pm en dan maken we een afspraak.
Voor meer informatie over de studio kan je kijken op Plattekledingfotografie.nl
 
Debbyjae
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 oktober 2018

Re: Studenten geven gratis productfotografie

10 oktober 2018

Hallo allemaal Als startende ondernemer ben ik op zoek naar een fotograaf voor mijn sieraden lijn en aankomende webshop.
Studenten,zijn jullie nog beschikbaar voor produkt fotografie?
Het gaat om ongeveer 25 produkten met een witte achtetergrond en wat sfeer plaatjes...
Hartelijk dank alvast!
debbyjaenicke@yahoo.com
Tel:0615004811
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Studenten geven gratis productfotografie

10 oktober 2018

Ik gok dat ze inmiddels zo'n 4 jaar later wel een beetje afgestudeerd zijn. Ik gooi hier een stotje op.