Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Arguin
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 januari 2015

Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wrap Be

27 januari 2015

Rajpack is te duur in vgm met, wat is dus de goedkoopste leverancier (incl verzendkosten naar België) voor (een 100à200) luchtkussen enveloppen en een rol bubblewrap? Welke gebruiken jullie?

Rajpack is duur en zelf op ebay is het goedkoper incl verzenden. Nederlandse of duitse shops de moeite incl verzendkosten?
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

27 januari 2015

Rajpack is te duur in vgm met, wat is dus de goedkoopste leverancier (incl verzendkosten naar België) voor (een 100à200) luchtkussen enveloppen en een rol bubblewrap? Welke gebruiken jullie?
voor dit soort aantallen is het het goedkoopste om af te halen bij de lokale groothandel!
Je zit eenmaal snel aan €15,- verzendkosten en dat is net zo duur als een doos enveloppen!
 
BertB
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

27 januari 2015

voor een doos luchtkussenenveloppen, b.v. C0 kun je voor onder 10 euro terecht bij verschillende groothandels op het net: er zijn ook aanbieders die 50-80% duurder zijn.
 
Gebruikersavatar
DorkV89-
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 juni 2012

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

27 januari 2015

Geen idee of ze de goedkoopste zijn. Maar een prima webshop is Dozenmagazijn.
http://dozenmagazijn.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
wawagee
Berichten: 178
Lid geworden op: 02 november 2013

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

28 januari 2015

bonnobox.be
 
BertB
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

28 januari 2015

MailLite Formaat C0 (215x150mm) per stuk 9,42 cent bij 123kartonnendozen (minimale afname doos van 100 stuks, maar dat is overal zo) Is er een goedkoper adres?
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

28 januari 2015

MailLite Formaat C0 (215x150mm) per stuk 9,42 cent bij 123kartonnendozen (minimale afname doos van 100 stuks, maar dat is overal zo) Is er een goedkoper adres?
minimale orderwaarde is €75,- :wink:

Dat red je niet met 1-2 dozen enveloppen en een rol bubbelfolie!
Gewoon naar de lokale groothandel of grotere aantallen bestellen :roll:
 
TopWish
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 oktober 2014
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

30 januari 2015

Een kijkje bij Paardekoper is zeker de moeite waard

Groetjes

http://www.topwish.nl
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

30 januari 2015

Een kijkje bij Paardekoper is zeker de moeite waard

Groetjes

http://www.topwish.nl
Ik ben erg te spreken over de service van Paardekoper. Het fijne is dat ze ook vestigingen hebben waar je gewoon kleine aantallen kan ophalen nog voor een scherpe prijs. Scheelt verzendkosten.

Nee geen aandelen maar ik werd laatst nog geholen is een vestiging na sluitingstijd en ze hielpen me mijn spullen nog in de auto te doen ook. Wederdienst beetje reclame :D
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Arguin
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

30 januari 2015

Het is goedkoper om het te laten versturen tot aan mijn deur dan het te bestellen in de lokale groothandel hier...

Ik heb bijna alle site's vergeleken ( op 110*160 & 150*220 luchtkussen enveloppen) en verzendkosten,

en heb uiteindelijk voor discountoffice.be gekozen, na research de goedkoopste en verzendkosten maar 4,95 als je voor 40 euro of meer besteld.

Wat is me nog opgevallen
Kortpack.nl en verpakkingen-shop.nl hadden ook goeie prijzen en lage verzendkosten (4,95&8,95)
123kartonnendozen was de goedkoopste maar de verzendkosten zijn er 15 EUR

Rajpack duur :11,90 EUR verzendkosten
Paardekooper : 25 EUR verzendkosten
Staples: alleen in Nederland
Enveloppenland: duur
dozenmagazijn:duur
dozenproducent:duur
bonsemaverpakking:duur
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

30 januari 2015

Klopt dat de verzendkosten hoog zijn maar eerlijk is eerlijk. Het is wel een GROOT handel. Als je maar heel weinig nodig hebt dan ben je gewoon de doelgroep niet. Een groothandel draait nueenmaal niet op bestellingen van een paar tientjes. Rajapack verzend gratis vanaf 250 euro en dat vind ik nog een heel redelijk bedrag (al is Rajapack erg duur met de artikelen :D)

Overigens zit Staples ook in Belgie. Daar kan je ook bestellen
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

30 januari 2015

Ik ben erg te spreken over de service van Paardekoper. Het fijne is dat ze ook vestigingen hebben waar je gewoon kleine aantallen kan ophalen nog voor een scherpe prijs. Scheelt verzendkosten.
Het is wel een GROOT handel. Als je maar heel weinig nodig hebt dan ben je gewoon de doelgroep niet. Een groothandel draait nueenmaal niet op bestellingen van een paar tientjes.
:roll:
 
webshopeigenaar
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 augustus 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

31 januari 2015

MailLite Formaat C0 (215x150mm) per stuk 9,42 cent bij 123kartonnendozen (minimale afname doos van 100 stuks, maar dat is overal zo) Is er een goedkoper adres?
Wij verkopen deze afmeting voor 9,00 per doos van 100 stuks. Bovendien hebben we geen minimale afname van een doos. Bij ons kan je ze zelfs per stuk bestellen. Alleen is het altijd het voordeligst om per doos te kopen. Per stuk is altijd duurder.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer
 
BertB
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

31 januari 2015

OK als er geen lagere bieding komt is de Enveloppenshop de volgende keer aan de beurt. Zal even duren want ik heb het hok net weer vol. :(
 
Valli
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 juli 2015

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wra

07 juli 2015

Wij halen de C & D formaten bij de Action, A en B formaten bij mkbofficeshop
 
vraagenveloppen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 maart 2016

Re: Goedkoopste leverancier luchtkussenenveloppen/bubble wrap Be

01 maart 2016

Bij www.enveloppenwinkel.com worden er tal van verschillende enveloppen verkocht en ook hele grote enveloppen, maar (nog) geen enveloppen met bubbeltjesplastic. Eventueel kun je dit los bestellen, steeds eerst een product in bubbeltjesplastic wikkelen en het product dan in een envelop doen. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht