Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
AmFa
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 februari 2015

Groothandel Duitsland Neuss

12 februari 2015

Hallo allemaal,

Via google ben ik een groothandel tegen gekomen in Duitsland, Neuss.
Volgens mij is dit een soort WorldFashionCentre van Duitsland.. Denk ik zo?
Zijn hier al mensen die er zijn geweest? Ik heb namelijk een aantal vragen hierover.

Klopt het dat je een pas moet aanvragen bij: http://profashionalpass.de/kontaktPAForm.htm ?
En moet je een KvK nummer hebben als je daar heen gaat? Vragen ze daar na? Ik ga 1 maart beginnen met mijn 'webwinkel' en dus een week daarvoor gaat KvK me pas inschrijven. Ong. 24 februari. En ik wil er al eerder heen, en niet op het laatste moment.

Alle informatie is welkom!!
Bedankt alvast :)

Groetjes
 
w.dejong
Berichten: 72
Lid geworden op: 14 augustus 2014

Re: Groothandel Duitsland Neuss

23 februari 2015

Ik weet niet hoe die groothandel ermee omgaat.

Maar waarom schrijf je je niet gewoon eerder in de KVK in dat moet toch geen probleem opleveren ?
 
sandra224
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 maart 2010

Re: Groothandel Duitsland Neuss

06 maart 2015

toen ik nog een winkel had kocht ik heel vaak in in het inkoopcenter in neuss.is wel al een jaartje of 10 geleden maar zal wel nog een beetje hetzelfde zijn denk ik zo.er zitten allemaal aparte handelaren en de een doet het zo en de ander zo.boven zitten de wat luxere groothandels en beneden had je toen een hele afdeling met voornamelijk pakistaanse en turkse handelaren.maar ook verpakkingen ed waren daar een heel stuk goedkoper dan in nederland.
eigenlijk begrijp ik ook niet waarom je niet gewoon eerder al bij de kvk inschrijft? want er word zoweizo wel een btw nr gevraagd want ik betaalde daar toen nooit btw omdat het naar nl ging.
 
Harold1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 augustus 2015

Re: Groothandel Duitsland Neuss

08 augustus 2015

Heeft iemand het adres van de groothandel in Neuss voor mij. Bij voorbaat dank.

Gr. Dionne
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Bling bling
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 oktober 2017

Re: Groothandel Duitsland Neuss

05 oktober 2017

Heeft iemand het adres van de groothandel in Neuss voor mij. Bij voorbaat dank.

Gr. Dionne
Heef u het adres al zou ik dat van u mogen al vast bedankt
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Groothandel Duitsland Neuss

06 oktober 2017

www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht