Ik heb bovenstaande opmerkingen even snel doorgelezen en op het witte shirt linkje geklikt. Niet veranderd, en die opmerking is wel al van een maand geleden... Ook ik ben een nitwit op kleding gebied en weet totaal niet wat ik koop als ik een
Swart Gabriel wit koop... Setje? Shirtje? Geeeeeen ideeee
Nu kan ik wel logisch gaan denken en denken van tja aan de prijs te zien zal het niet alles zijn. Maar een klant moet niet denken, een klant moet kopen. Je moet het een klant makkelijk maken zijn geld in jouw shop te verspillen
Op je home pagina, ik vind je header wat hoog. En helaas is het plaatje met het kindje niet klikbaar. Ik dacht: "Heyyy grappig jurkje", klikkerdieklik... Niks te klikken.
Prominenter hoger zetten van je regel
Wij hanteren GEEN VERZENDKOSTEN!, zelf op mijn scherm met een hoogteresolutie van 1080px valt dit niet op omdat ik het niet direct zie. Ik zou het ook korter houden: "Gratis verzending" bijvoorbeeld.
Persoonlijk weer, maar ik zou zeggen: "Welkom in de Lottepop Webshop", weet je gelijk dat je in een webshop aanwezig bent.
Veel zinnen zijn niet hetzelfde, soms begin je met een hoofdletter, vaak ook niet. Staat wat slordig. Ook zitten er taalfoutjes in het hele Pettiskirt verhaal.
Ennuh, als producten uit China komen heb ik direct een idee daarbij. GOEDKOOP, je leest zoveel over goedkope rotzooi uit China, dan is het soms een hele kunst dat uit mensen hun hoofd te krijgen. Ik zou dat dus niet eens vermelden. Nu zou ik het nieteens meer willen, of het nu goed is of niet.
Voorbereiden op een levertijd van 21 dagen vind ik ook onzinnig, je gaat uit van 10 dagen en als het langer duurt weet je het dan pas of helemaal niet. Aangezien er ook anderen zijn met Pettiskirts zou ik vanwege het bestellen en waarschijnlijk lang wachten ze al niet kopen.
Bied bijvoorbeeld een optie om andere kleuren te bestellen, maar maak daar een heel ander verhaal van. Wij kunnen ook alle andere kleurencombinaties leveren, op bestelling. Neemt u hiervoor contact met ons op. Bijvoorbeeld.
De hele menu indeling zou ik dus opdelen. Info etc onderaan in een aparte box. In het middel bestelbare dingen en uitleg. Bovenaan je assortiment. Zo een lange waslijst als nu vind ik niet prettig winkelen.
Mooie foto's doe je dus zo:
http://www.lepetittom.nl/contents/nl/d3 ... kirts.html
Nog steeds ook nergens enig fatsoenlijke info. Waar is het van gemaakt? Etc. etc. Content is Koning. Er is genoeg over te vertellen blijkbaar:
http://www.lepetittom.nl/contents/nl/p2 ... icoat.html
Dit geldt uiteraard ook voor de rest van de site, tis erg kaal allemaal.
Algemeen, te zoete achtergrond kleur, zacht roze zou ik zelf mooier vinden. Misschien een mannending maar ik haak al snel af vanwege de opdringerige kleur.
Verder nog veel tekstuele dingen...
"Wij bestellen 3 tot 4 keer per week", wat heeft een klant hieraan?
"vertraging kunnen oplopen tot 21 dagen", mijn reactie: "Yikes, dan is de verjaardag allang voorbij ik kijk elders wel."
Verder vind ik je assortiment te breed en niet diep genoeg. Ik zou liever zien dat je een minder breed assortiment zou hebben maar in wat je wel hebt lekker veel keus. En waarom eigenlijk maatkeuze? Er is niets of slechts heel weinig ook daadwerkelijk in een andere maat verkrijgbaar. Als je maat 104 - 122 bekijkt dan wil ik ook keus hebben om 104-122 te bestellen. Echter is er vaak van een product maar 1 maat aanwezig. Kost je klanten, veel klanten, want je hebt gewoon niks op voorraad. En daar schiet direct de 21 dagen bij de mensen omhoog plus het feit dat er ook niks te bestellen valt op die bewuste pagina. Hup, klant weg.
Wordt bijvoorbeeld een Pettiskirt specialist, lekker niche, lekker smal en diep assortiment. En ALLE maten op voorraad/bestelbaar. Moet je wel willen natuurlijk, tis maar een voorbeeld.
Owjee... Weer een schrikreactie als domme klant die op Winkelwagentje klikt:
"Wanneer u kiest om te betalen via factuur, dan zullen wij de artikelen met de factuur naar je toe sturen. De factuur dient binnen 7 dagen betaald te worden.
Wanneer u kiest om vooraf te betalen, dan wordt het artikel naar je toegestuurd zodra het geld op onze rekening staat."
Mijn eerste reactie: "Waaaaa? Geen iDeal!!! Das een doodzonde!!" Pas toen ik wat IN het winkelwagentje deed kon ik betaalopties selecteren en zag ik iDeal erbij staan. Maar ow, weer geen Rembours... Kan ik weer mijn zwarte geld niet kwijt
Maargoed, iDeal dus... Wederom een afschrik reactie. Wie het in zijn hoofd haalt mij hiervoor te laten betalen is mij als klant kwijt, een duppie hier en daar kan nog, maar geen 1,18 euro! (en nu weet ik dan weer dat het ook voor +/- 45 cent kan, Assurepay bijvoorbeeld, maar das weer een ander verhaal)
Contact. Mis wat, normaal telefoonnummer, KvK, BTWnr, adres.
Wat ik wel weer zeer op prijs stel (sorry voor de testmail

) is dat ik niet verplicht mijn mail of telefoonnummer in hoef te vullen. Zou wel erg prettig zijn als je dat ook even erbij vermeld dat dat optioneel is. Sommige mensen willen alleen bellen, anderen weer alleen mailen.
Pluim daarvoor!
In dit verhaaltje vraag ik me af hoe graag je een klant af wil schrikken. Lange levertijden, weinig keus, geen maat keus, (vermoedelijk) goedkope kleding, niet weten wat je nu eigenlijk koopt, geen iDeal (ow toch wel maar heel erg duur!), verschrikkelijke achtergrond, lang menu, geen gegevens.
Het spijt me dat ik zo negatief bent, maar ik wens je een goede eigen zaak toe. Met de huidige gaat t m niet worden ben ik bang, maar das mijn mening. Nu blijft het een zolderkamer shopje.
Een voorbeeld nemen aan Le Petit Tom zou ik erg mooi vinden, want daar zou ik direct iets bestellen, zonder enige twijfel.
Succes!
EDIT - Pas nu ik alles aan zit te klikken blijkt bij andere producten WEL meer info en meer keus te zijn. Maar bij veel gewoon nog niet. Deels is het al een stuk beter dus.