Pagina 1 van 1

Zopim Trigger instellen.

Geplaatst: 26 maart 2015
door w.dejong
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een probleempje met Zopim.
Ik probeer een trigger in te stellen dat wanneer iemand lang in de checkout fase blijft hangen dat hij een berichtje krijgt met de vraag of er hulp nodig is.

Ik heb op de volgende wijze de trigger ingesteld.
Ik heb hem een paar keer getest maar werken doet hij niet.

Hij staat nu op disabled dat heb ik even express gedaan (dus dat is het probleem niet)

Iemand enig idee of de instellingen op deze wijze goed staan ?


Afbeelding

Re: Zopim Trigger instellen.

Geplaatst: 26 maart 2015
door Peterk
Hoi
Kan de app niet maar volgens mij staat er dat hij/zij,een bericht krijgt als de chat aanstaat. Wat voor keuze heb je nog meer?
Peter

Re: Zopim Trigger instellen.

Geplaatst: 27 maart 2015
door w.dejong
Hoi Peter,

De regel die jij bedoeld is ervoor om de trigger in werking te stellen als de chatapplicatie door de klant / browser van de klant geladen is.

De andere opties zijn:
-When a visitor request a chat
-When a visitor sends a chat message

Ik denk zelf dat die regel goed ingesteld staat.
Maar werkend heb ik hem nog steeds niet.

Toch bedankt voor je tip (Y)