Pagina 1 van 1

[brogues.nl] Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 21 mei 2015
door jaapdeknaap
Nu een kleine maand online met de webshop. Dus over bezoekersaantallen nog niet veel te melden.

Aangezien je meestal blind bent voor je eigen product lijkt mij het fijn als er eens wat vreemde ogen mijn website beoordelen en de bijbehorende feedback.

Alvast bedankt.

m.v.g.
David

De website: http://www.brogues.nl

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 21 mei 2015
door Hilda
Hallo David, paar puntjes die me opvallen

Categoriën > Ten eerste verkeerd geschreven, moet zijn Categorieën , maar ik zou zelf dit woord niet gebruiken want voor de klant is het niet meteen duidelijk wat ze hieronder kunnen vinden. Ik zou er zelf iets van maken in de trant van 'shop' of gewoon 'schoenen'

Business Selectie > Ook het verhaaltje hierbij klopt weer niet helemaal.
'Een door ons geselecteerde business collectie, zodat u altijd met de mooiste schoenen voor het juiste de dag komt. Hier ook gelegenheden met de bijhorende schoenen alvast geselecteerd voor u'

Lijkt wel alsof deze door een vertaalmachine is gehaald. Zou dus dit nog even aanpassen, komt niet professioneel over.

Aanbiedingen > staat helemaal niks in, mij is geleerd dat als je lege categorieën hebt je deze ook niet laat zien op de shop.

Home > Elke keer als ik op de home knop klik dan krijg ik weer de pop up om me in the schrijven voor de nieuwsbrief, dit is erg vervelend.

Retouren > http://www.brogues.nl/index.php?route=a ... urn/insert dus als ik als klant iets retour wil sturen moet ik eerst de algemene voorwaarden gaan doorspitten? Niet erg klantvriendelijk. Gewoon de belangrijkste punten op deze pagina op een rij zetten ;).

Verder vind ik de site er goed uitzien. En heb ik hierop niet veel op aan te merken omdat ik daar ook niet veel kennis van heb ;). Heel veel succes.

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 21 mei 2015
door jaapdeknaap
Dank je wel Hilde!
Ga er meteen mee aan de slag.

mvg,
David

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 21 mei 2015
door Ilonajoy
* Inderdaad, aanmelding voor de neiuwsbrief is heel irritant. :wink:
* Je vraagt een reden voor een retourmelding. Dit hoeven klanten niet op te geven.
*
Wij streven naar een bezorging binnen 1 tot 5 werkdagen. Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, dan zorgen wij dat uw pakketje op de dag van de bestelling in behandeling wordt genomen. Natuurlijk kunt u voor vragen bij ons terecht via info@brogues.nl of telefonisch via 035-5314019 (ma - vr | 10.00 - 18.00 uur).
Wat is het nou? Levertijd tot 5 dagen, maar de bestelling wordt direct in behandeling genomen? Verwarring alom.

* Verder complimenten voor het strakke uiterlijk. Ziet er netjes uit. Fijn dat je kan zoeken op schoenmaat!

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 22 mei 2015
door jaapdeknaap
Ilonajoy schreef:* Inderdaad, aanmelding voor de neiuwsbrief is heel irritant. :wink:
* Je vraagt een reden voor een retourmelding. Dit hoeven klanten niet op te geven.
*
Wij streven naar een bezorging binnen 1 tot 5 werkdagen. Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, dan zorgen wij dat uw pakketje op de dag van de bestelling in behandeling wordt genomen. Natuurlijk kunt u voor vragen bij ons terecht via info@brogues.nl of telefonisch via 035-5314019 (ma - vr | 10.00 - 18.00 uur).
Wat is het nou? Levertijd tot 5 dagen, maar de bestelling wordt direct in behandeling genomen? Verwarring alom.

* Verder complimenten voor het strakke uiterlijk. Ziet er netjes uit. Fijn dat je kan zoeken op schoenmaat!

Dank je wel uw feedback, hebben het aangepast.

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 22 mei 2015
door ; )
Ik zie een thuiswinkel waarborg logo, maar op thuiswinkel.org kan ik jullie niet vinden. :?

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 23 mei 2015
door jaapdeknaap
; ) schreef:Ik zie een thuiswinkel waarborg logo, maar op thuiswinkel.org kan ik jullie niet vinden. :?
Zal deze voor nu eraf halen, is idd niet zo netjes. Maar heb de aanvraag gedaan.
En mijn afterpay intergratie aangevraagd.

Nog andere dingen die u op zijn gevallen?

Hartelijk dank voor uw feedback, we komen er wel :)

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 02 juni 2015
door klaas2015
Hallo David,

Keurige site. Zit er super netjes uit.

Paar kleine dingetjes vielen mij op:
- De klantenservice pagina is nog niet vertaald naar het engels. Vergeten?
- Bij alle producten staat: verzending 1-5 werkdagen. Waarom neem je zo'n grote range? Als het op voorraad is kan het toch gewoon binnen maximaal 2 werkdagen bezorgd worden? Dat is een stuk klantvriendelijker.
- Persoonlijk vind ik de fel roze tinten (in je knoppen bijvoorbeeld) niet zo mooi passen bij de wat donkerdere kleuren die je gebruikt. Maar dit is natuurlijk ook een kwestie van smaak.

Verder werkt het zo op het eerste gezicht prima. Mooie producten ook trouwens!

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 04 november 2015
door WebwinkelMeerwaarde
Zoals ik ook al aangaf in jouw voorsteltopic: mooie site.

Wat me nog wel opviel is dat je op jouw klantenservice pagina afwijkende informatie geeft:
Klantenservice
Welkom

Welkom op onze klantenservicepagina. Via deze pagina vind je alle informatie over online bestellen bij Brogues Herenschoenen. Mocht de informatie die je zoekt er niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

De voordelen van Brogues Herenschoenen op rij

Gratis verzending boven € 200,-
Dit terwijl je op de rest van de site 100 euro als drempelbedrag communiceert.

Re: Uw feedback kunnen we goed gebruiken

Geplaatst: 04 november 2015
door WebwinkelMeerwaarde
Bij de pagina voor retourneren staat trouwens "accoord" ipv akkoord.