Pagina 1 van 1

[shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 09 november 2015
door RobbertS
Hallo allemaal,

Begin oktober heb ik mijn cursus webwinkel maken afgerond en ik ben gelijk enthousiast begonnen aan mijn eerste webwinkel.

http://www.shop89.nl is een webwinkel voor cadeaus en gadgets. Gemaakt met SEOshop en GIMP :)

Graag wil ik jullie vragen wat redenen kunnen zijn om niet tot kopen over te gaan in mijn webwinkel zodat ik deze punten kan aanpassen voordat ik geld ga steken in marketing en reclame.

BVD

Re: Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 09 november 2015
door Electronixs.nl
1 to 5 dagen is niet echt een snelle levering. Helaas is het niet per artikel zichtbaar hoe lang de levertijd is. Ik wil persoon liever niet het risico lopen om 5 dagen op een bestelling te wachten.

Ook het lettertype is slecht leesbaar. Bijvoorbeeld het woord ideal ziet er bijna uit als idaal of id88l.

Re: [shop89.nl Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 10 november 2015
door WebwinkelMeerwaarde
RobbertS schreef: Graag wil ik jullie vragen wat redenen kunnen zijn om niet tot kopen over te gaan in mijn webwinkel zodat ik deze punten kan aanpassen voordat ik geld ga steken in marketing en reclame.
Dat is een goede manier van werken. Zorg dat je de site al flink hebt geoptimaliseerd, voordat je je gaat richten op het (betaald) aantrekken van veel bezoekers.

Ik zou met name de homepage wat rustiger maken: minder afbeeldingen die aandacht vragen en aanbiedingen tonen.

Veel succes met jouw webwinkel.

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 10 november 2015
door Smart Repair Store
Je achtergrond is inderdaad heel druk.

Verder zie ik geen webwinkel keurmerk en heb je uitsluitend een mobiele nummer. Ik denk dat dit niet veel vertrouwen naar de klant toe wekt.

Re: [shop89.nl Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 11 november 2015
door RobbertS
WebwinkelMeerwaarde schreef:Ik zou met name de homepage wat rustiger maken: minder afbeeldingen die aandacht vragen en aanbiedingen tonen.

Veel succes met jouw webwinkel.
Ik heb een aantal aanpassingen gemaakt op de Homepage om meer rust te creeren.
Zelf vind ik het er ook gelijk wat professioneler uitzien.

Alvast bedankt!

Meer feedback is ook nog zeker welkom !

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 11 november 2015
door Peterk
Hoi
Tekst loopt door van het donkergrijs in het lichtgrijs aan de linkerkant.
Je hebt nu 10 artikelen op de frontpage. Maak daar 12 of 8 van.
Op de iPad valt nu een gat.
Peter

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 28 november 2015
door rwin
De tekst in de footer is hier nauwelijks te lezen.

Het kleurgebruik aanpassen. Het oogt inderdaad vrij druk.

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 01 december 2015
door WebwinkelMeerwaarde
Ik ben geen fan van de popup met de korting. Zeker omdat deze vrijwel direct opkomt. Als je al een popup wilt gebruiken, kan je deze beter instellen als mensen al wat langer op de site verblijven. Of op het moment dat ze de pagina willen verlaten.

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 01 december 2015
door Ward
Een nag screen dat probeert je bij het verlaten van een site nog even te converteren tot bijvoorbeeld nieuwsbriefabonnee, vind ik een verschrikking.

Als je toch aan iedereen 10% korting op alles geeft, doe dat dan gewoon in een banner boven op de homepage. En zet die korting standaard aan in de winkelwagen, zodat je het invoeren van de kortingscode als extra hindernis wegneemt en meteen het effect van die korting op de bottom line toont.

Voor pop-ups die gerichter korting geven, zijn slimmere beslissingsregels te bedenken. Geef bijvoorbeeld alleen korting aan twijfelaars: aan iemand die iets in het winkelwagentje heeft zitten maar de bestelling te lang niet doorzet, aan iemand die 5 webpagina's heeft bekeken, aan terugkerende bezoekers die eerder deze week zijn langsgeweest, enzovoort, enzovoort.

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

Geplaatst: 01 december 2015
door WebwinkelMeerwaarde
Ward schreef:Een nag screen dat probeert je bij het verlaten van een site nog even te converteren tot bijvoorbeeld nieuwsbriefabonnee, vind ik een verschrikking.
Ter verduidelijking: Dat vind ik ook.
Ook al levert het nog zo veel extra volgers op (volgens vele websites), je valt je bezoekers ermee lastig. Bezoekers die jouw berichten willen lezen, die melden zich wel aan. Zelf zou ik er dus niet voor kiezen.

(Quality over Quantity)