Pagina 1 van 1

[smartrepairstore.nl] Feedback op mijn website

Geplaatst: 10 november 2015
door Smart Repair Store
Beste gebruikers,

Al enige tijd heb ik een onderneming wat gespecialsieerd is in de reparatie en verkoop van smartphones. Sinds korte tijd heb ik daar ook een website bij http://www.smartrepairstore.nl/

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden (overzichtelijk, gebruikersvriendelijk etc)

Alvast bedankt allen :roll:

Re: Feedback op mijn website

Geplaatst: 10 november 2015
door WebwinkelMeerwaarde
De website ziet er goed uit.

Ik zou nog iets meer benadrukken dat het om een lokale dienst gaat. Neem bijvoorbeeld een regiokaart op die dit meteen verduidelijkt.

Ook moet ik nog even wennen aan de weergave van de reparaties, alsof je een product koopt in een webwinkel. Is er ook een lijst met alle toestellen, reparaties en prijzen?

Wat bedoel je eigenlijk met de categorie toestellen?

Veel succes.


PS:
er is een speciaal forumdeel voor feedback op websites / webwinkels.

Re: [smartrepairstore.nl] Feedback op mijn website

Geplaatst: 10 november 2015
door ikfixhetvoorje
Ziet er overzichtelijk uit. Waar heb je de inspiratie van het oranje vandaan gehaald? 8)
(zie onze site ;->)

Re: Feedback op mijn website

Geplaatst: 10 november 2015
door Smart Repair Store
WebwinkelMeerwaarde schreef:De website ziet er goed uit.

Ik zou nog iets meer benadrukken dat het om een lokale dienst gaat. Neem bijvoorbeeld een regiokaart op die dit meteen verduidelijkt.

Ook moet ik nog even wennen aan de weergave van de reparaties, alsof je een product koopt in een webwinkel. Is er ook een lijst met alle toestellen, reparaties en prijzen?

Wat bedoel je eigenlijk met de categorie toestellen?

Veel succes.


PS:
er is een speciaal forumdeel voor feedback op websites / webwinkels.

Bedankt voor je nuttige feedback, met toestellen bedoel ik het verkoop van refurbished toestellen. Waar opde site is het speciale gedeelte voor feedback te vinden?

Gr

Re: [smartrepairstore.nl] Feedback op mijn website

Geplaatst: 10 november 2015
door WebwinkelMeerwaarde

[smartrepairstore.nl] graag veel kritische feedback

Geplaatst: 10 november 2015
door Smart Repair Store
Beste allen,

Omdat ik gister een een forum heb gestart op een verkeerde forumdeel doe ik het hier nogmaals.

Wij zijn een winkel die gespecialiseerd is in de reparatie van Smartphones en tablets. Met name iPhone telefoons en Samsung repareren wij heel vaak. Ook verkopen wij zogenaamde refurbished toestellen. Laatst genoemde staan via de website te koop. Sinds kort hebben wij een website gemaakt om onze producten en diensten te adverteren. De website is nog gedeeltelijk onder constructie en er moet hier en daar nog wat veranderd worden. Echter wil ik graag feedback (met name over wat beter kan).

Zo heb ik twijfels over onze logo. Of deze niet te speels is?
Is de website gebruikers vriendelijk?
Is het het makkelijk om de gewenste reparatie te vinden? Zo nee hoe zou ik dit kunnen aanpassen.
Raden jullie mij aan om een chat functie te plaatsen?
Wat vinden jullie ervan dat onze telefoon nummer daar staat.
Mocht er andere opmerkingen zijn, dan hoor ik dat ook heel graag.

Mijn dank is groot.

Re: [smartrepairstore.nl] Feedback op mijn website

Geplaatst: 10 november 2015
door Wouter Hol
Berichten samengevoegd en onderwerp verplaatst naar juiste afdeling.

Re: [smartrepairstore.nl] Feedback op mijn website

Geplaatst: 28 november 2015
door isaonline
Ik zou nog even goed kijken naar de onpage SEO:

- titels nalopen (homepage titel is veel te lang)
- diverse pagina's hebben meer dan 1 H1 koptekst
- het is jammer dat je voor een CCV shop thema met een aparte mobiele site ipv 1 van hun responsive thema's hebt gekozen. Voor de vindbaarheid is het zeker het overwegen waard dit alsnog aan te passen.
- aan flink wat (sub)categorieën zijn nog geen producten gekoppeld. Deze kun je dan beter weg laten. Nu is het frusterend voor de bezoeker. Voorbeeld: http://www.smartrepairstore.nl/HTC-reparatie-Amersfoort
- ik vind het hoofdmenu een beetje wegvallen. Mijn oog wordt meer getrokken naar de USP's. Maar dat is persoonlijk...
- zowel "home" als "contact" zou ik opnemen in het hoofdmenu. Mensen verwachten die menu items daar, en niet iedereen wil bellen. Zorg ook voor een contactformulier op je contactpagina.

Veel succes met je onderneming!