Hi Sjoerd!
Zo te zien zit je een beetje in de dezelfde branche, dus dat het maakt wel interessant.
Mijn eerste indruk is niet heel denderend. Dat het niet zo loopt verbaast me niet zo heel erg, want het komt kaal en onbetrouwbaar over.
De slider bevat één slide en ziet er amateuristisch uit. De typografie van Comic Sans is wel wat achterhaald. Daarnaast ziet de footer er slordig uit. De gegevens van Domedo onderin zijn niet uitgelijnd. Alles is blauw, inclusief het '.nl' gedeelte in je logo en dan zie ik een rode button rechtsonderin de pagina.
Als de prijzen bij de concurrent hetzelfde zijn of zelfs ietsjes duurder, dan gaan mensen eerder daar naar toe, omdat de koopervaring daar stukken beter is.
Dit maakt overigens geen sense: "Bij elke bestelling ontvangt u een gratis iPhone gereedschapset indien nodig! "
Oh, dus je bied een extra cadeau aan bij elke bestelling, mááááár alleen als ze het willen. Wat is dat voor iets? Alsof mensen 'nee' zeggen tegen iets wat ze er gratis bij krijgen.
En dan dit: "Verder kunt u er van uit gaan dat uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen bij u thuis is afgeleverd." Allereerst is het 'uw', ipv 'u' en 'van uit' moet 'vanuit' zijn. Dat terzijde, mensen willen nergens vanuit gaan, die willen zekerheid. Dit komt alles behalve betrouwbaar over.
Probeer wat aan de vormgeving, teksten en het hele geheel te doen. Er is flink wat werk aan de winkel voor je !
