Pagina 1 van 1

Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door LauraDBOM
Hi,

Wij zijn bezig met het optimaliseren van onze website welke is gericht op hondeneigenaren die hun hond maandelijks willen verwennen met een box vol speeltjes
en lekkernijen. Men kan een abonnement nemen op 1 van de boxen of een losse box aanschaffen.

https://www.kluifert.nl

Hiervoor hebben wij een aantal vragen opgesteld om meer inzicht te krijgen in wat men over de website denkt.
Zouden jullie deze willen voor ons willen invullen:   

https://lauraram.typeform.com/to/p0gDCU

Verder is al het andere Feedback ook hartstikke welkom natuurlijk!

Alvast bedankt !

Groetjes,

Laura

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door RVD2016
Vragenlijst ingevuld. Wat mij opvalt is dat alle boxen voorzien zijn van speeltjes en verzorgingsproducten.
Een box van €30,00 met twee speeltjes en één verzorgingsproduct. Een simpele rekensom leert mij dat ik na een jaar moet verhuizen, omdat ik een huis vol speeltjes heb. 
Wellicht is het handig om een box te hebben met alleen voeding, snoep en iets anders. Zo kan de prijs omlaag en wordt het dier niet gek van de keuze voor een speeltje. 

Website ziet er top uit!

Groet

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door Droomjuweeltjes
Mijn hond sloopt elk speeltje binnen het uur. Dus bij mij zou het meevallen, met het aantal speeltjes na een jaar.:lol:
Ik zal straks even kijken naar de vragenlijst. Even geen tijd nu.

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door LauraDBOM
Thx voor je reactie en het invullen van de vragenlijst! Ik moest erg lachen om het "rekensom" voorbeeld.

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door RVD2016
Nog één puntje van kritiek. De "doe mee" actie is verlopen medio februari.
Wellicht een nieuwe actie of de pagina verwijderen?

Mag ik daarnaast vragen waarom de website alleen gericht is op honden en niet op katten?
Ik zie namelijk geen verschil in assortiment (speeltjes, voeding en verzorging).
En een kat kan ook prima onder de naam Kluivert doorgaan.

Buiten alle vragen en kritiek is het een erg mooie website en een leuk idee. 

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door frafra
Website ziet er gelikt uit.

Ik heb zelf 8 katten en geen honden maar als deze website voor katten was geweest had ik weggeklikt want ik wil graag weten met wie ik zaken doe. Dat kon ik zo snel niet ontdekken en dan is het "verlaat de website".

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door PaulG
Wat is de cadeaubox? Lijkt hetzelfde maar dan duurder

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Welkom op het forum!


De eerste indruk van de website is goed. Het ziet er netjes uit.

Vermeld bij contact ook al je bedrijfsgegevens.

Doe dit ook bij Over ons. Daar zou ik vervolgens ook nog de klantvoordelen benadrukken.
(wil je meer info over het verbeteren van je over ons pagina, kijk dan bij onze artikelen)

Als je op nieuwsbrief klikt, kom je te hoog op de pagina terecht.

Verder zou je nog wat verbeteringen kunnen maken die de betrouwbaarheid voor de bezoeker vergroten.

Veel succes met je webwinkel.

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 03 maart 2016
door Droomjuweeltjes
Persoonlijk zou ik nooit zo'n box aanschaffen, maar er zal vast een doelgroep voor zijn.
De website ziet er netjes uit, maar ik zie helemaal geen concrete voorbeelden wat er in een box zit. Dat zou mij als klant weerhouden om te bestellen.
Nog een dingetje: ik heb even op bestellen gedrukt en nu vraag ik me af: is er rekening gehouden met mensen die meerdere honden hebben en die, zoals die van mij, niet in dezelfde klasse van grootte vallen.

@frafra: 8 katten!
Dan zeggen ze dat ik veel huisdieren heb! (2 katten, 2 honden)

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 04 maart 2016
door ikfixhetvoorje
Hulde voor je naam iig :D

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 04 maart 2016
door Bolino
De naam is super tof verzonnen. De website ziet er gelikt uit daar is niets op af te dingen.
Het enige wat ik persoonlijk mis is het 'webshop'-gevoel. Als ik de site open, zie ik een grote hong met een lichtzwarte tekst die amper opvalt. Het enige wat een webshop 'kenmerkt' is het Gratis thuisbezorgd gedeelte.

Als ik verder naar beneden scroll, dan wordt de boodschap wel duidelijk.. maar bij mijn eerste indruk viel het kwartje niet gelijk. Zijn er meerdere mensen die dit delen? :)

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 04 maart 2016
door WebwinkelMeerwaarde
(Biologische) Voeding

Alle honden verdienen de beste voeding. Daarom werken wij alleen samen met A-merken die een biologische snack leveren. Lekker en gezond!
Ik denk dat het woord voeding beter vervangen kan worden door snack, gezien de toelichting. Nu twijfelde ik even of het ging om een miniverpakking voer.

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 08 maart 2016
door Gerhard
Mijn eerste reactie: 'Wow, wat een mooie webshop'
Mijn tweede reactie: 'Deze webshop wil ik in de gaten houden, dus liken op Facebook' 
Mijn derde reactie: 'Er missen social media volg knoppen..'

Nogmaals mijn complimenten, waarmee is deze webshop gemaakt als ik vragen mag ? 

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 08 maart 2016
door Elektrobert
Een mooie webwinkel, maar de inhoud van de dozen is vaag. Wat zijn het voor snacks en speeltjes? Biologisch zegt mij niet veel, want ik heb één hond, die geen rundvlees verdraagt. Gedroogde kipfilet van AH verdraagt hij ook niet, maar wel van de duurdere A-merken. De arme lieverd is 11, dus al behoorlijk op leeftijd voor een Cavalier King Charles Spaniel. 

Ik heb slechts 2 honden....

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 08 maart 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Wat mij trouwens nog opviel is dat er slechts een paar reviews zijn (wat baasjes zeggen), terwijl het erop lijkt dat je 114 klanten hebt gehad. Het kan de moeite waard zijn om aan meer klanten een review te vragen, om je betrouwbaarheid te vergroten. Voor een abonnementsdienst is dit natuurlijk van groot belang.

Nu weet ik ook wel, dat er vaak maar weinig klanten zijn die ook nog eens een review willen achterlaten. Dit zou je kunnen stimuleren door klanten een linkje te geven voor een reactie, of door een kortingsbon voor het geven van een (korte) review, voor een vervolgaankoop.

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 21 maart 2016
door LauraDBOM
Gerhard schreef:Mijn eerste reactie: 'Wow, wat een mooie webshop'
Mijn tweede reactie: 'Deze webshop wil ik in de gaten houden, dus liken op Facebook' 
Mijn derde reactie: 'Er missen social media volg knoppen..'

Nogmaals mijn complimenten, waarmee is deze webshop gemaakt als ik vragen mag ? 

Hi thx :)  We nemen dit mee in ons optimalisatie traject. De website gemaakt door Pixelindustries  https://pxlwidgets.com

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 21 maart 2016
door LauraDBOM
WebwinkelMeerwaarde schreef:Wat mij trouwens nog opviel is dat er slechts een paar reviews zijn (wat baasjes zeggen), terwijl het erop lijkt dat je 114 klanten hebt gehad. Het kan de moeite waard zijn om aan meer klanten een review te vragen, om je betrouwbaarheid te vergroten. Voor een abonnementsdienst is dit natuurlijk van groot belang.

Nu weet ik ook wel, dat er vaak maar weinig klanten zijn die ook nog eens een review willen achterlaten. Dit zou je kunnen stimuleren door klanten een linkje te geven voor een reactie, of door een kortingsbon voor het geven van een (korte) review, voor een vervolgaankoop.

Super bedankt voor deze waardevolle tips! 

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 21 maart 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Graag gedaan. Succes met het verbeteren van je website en met je leuke concept.

Re: Feedback Kluifert.nl

Geplaatst: 22 maart 2016
door serviesonline
Wij hebben katten (12) en kluiven zijn aan onze beesten niet besteed maar ik heb uit nieuwsgierigheid wel een poosje gezocht wat er nu precies in de box zit.
Niet kunnen ontdekken.:?