Brievenbuspakketjes ellende
Geplaatst: 15 april 2016
Wij waren er reeds achter dat de Track&Trace code van de brievenbuspaktjes een wassen neus waren, voor ons een reden om deze dienst niet meer te gebruiken.
Maar klanten die hun producten retourneren, trappen hier helaas nog wel in. Zo heeft een zending wellicht wat vertraging opgelopen, maar volgens de track & trace code is deze 3 dagen geleden al bezorgd.
Kortom, al 2 dagen een spammende klant, uiteraard weer een type wat totaal niet voor reden vatbaar is en ook niet wil aannemen dat brievenbuspakketjes NIET gescand worden bij aflevering...
Ik ben van mening dat een brievenbuspakketje, standaard met de pakketpost verzonden dient te worden, zodat ook de status van het pakketje actueel is.
Zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?
Maar klanten die hun producten retourneren, trappen hier helaas nog wel in. Zo heeft een zending wellicht wat vertraging opgelopen, maar volgens de track & trace code is deze 3 dagen geleden al bezorgd.
Kortom, al 2 dagen een spammende klant, uiteraard weer een type wat totaal niet voor reden vatbaar is en ook niet wil aannemen dat brievenbuspakketjes NIET gescand worden bij aflevering...
Ik ben van mening dat een brievenbuspakketje, standaard met de pakketpost verzonden dient te worden, zodat ook de status van het pakketje actueel is.
Zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?