Beste Forum Leden,
Wij maken gebruik van magento.
Ons probleem is nu als en klant besteld en het Verzendadres: anders is dan het Factuuradres: krijgen wij de volgende melding Er is een betaling mislukt.
Reden
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Graag vragen wij iemand hoe wij dit kunnen oplossen en waar het staat.
Soms komen adressen dubbel of zonder huisnummer.
Graag hulp.
Met Vriendelijke Groeten,
Koopcadeau Team
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
2>>
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
<<
Lijkt me met name in het telefoonnummer te zitten , ms leeg?
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
<<
Lijkt me met name in het telefoonnummer te zitten , ms leeg?
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
3Hallo het volgende is dus dit namelijkqwyrp schreef:>>
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
<<
Lijkt me met name in het telefoonnummer te zitten , ms leeg?
het onderwerp wat wij terug krijgen in de mail Reminder: betaling mislukt
Factuuradres:
Daan
Hennahof
1339EB Almere
Nederland
T: 020-0000000
Verzendadres:
Pietje
Centric Education
Leeuwenveldseweg
WEESP
Nederland
als klanten zo bestellen kunnen ze niet betalen maar inderdaad er ontbreekt ook en telefoon nummer maar het zou toch niks uit moeten maken als je het cadeau wilt geven.
Of hoe kunnen wij het veld verplichten dat ze niet verder kunnen voordat zij alle gegevens hebben ingevuld
Graag horen wij het
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
4Dat is nu juist zo ingesteld. Als jij dat mailtje krijgt, dan probeerde iemand af te rekenen zonder dat hij alle gegevens ingevuld heeft. De klant krijgt diezelfde melding in zijn scherm, iets in de trant van "vul je telefoonnummer in om verder te gaan".Koopcadeau schreef:Of hoe kunnen wij het veld verplichten dat ze niet verder kunnen voordat zij alle gegevens hebben ingevuld
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
5Weet u toevallig hoe wij dit naar het nederlands kunnen krijgen en waar het staat(Please check shipping address information. Please enter the telephone number. )Wouter Hol schreef:Dat is nu juist zo ingesteld. Als jij dat mailtje krijgt, dan probeerde iemand af te rekenen zonder dat hij alle gegevens ingevuld heeft. De klant krijgt diezelfde melding in zijn scherm, iets in de trant van "vul je telefoonnummer in om verder te gaan".Koopcadeau schreef:Of hoe kunnen wij het veld verplichten dat ze niet verder kunnen voordat zij alle gegevens hebben ingevuld
is ook wel stuk makkelijker voor de klanten wij gaan dit dan meteen aanpassen dan weten wij nu dat het niet aan ons maar aan de klacht licht top hartelijk dank zie graag reactie tegemoet of wij dit naar NL kunnen krijgen en waar het staat
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
6Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten
Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
7Dat kan je hier aanpassen:Koopcadeau schreef:Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Dit is een stukje in een vertaal/template bestand ergens. Welk bestand dat precies is, dat weet ik niet.Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
8Hartelijk dank voor je reactie de balk is nu weg inderdaad nu alleen het engels naar NL dan zou het stuk makkelijker zijn voor de klanten denk ik.Wouter Hol schreef:Dat kan je hier aanpassen:Koopcadeau schreef:Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Dit is een stukje in een vertaal/template bestand ergens. Welk bestand dat precies is, dat weet ik niet.Please check shipping address information. Please enter the telephone number.
Dit willen wij ook naar NL krijgen weet iemand waar dit staat en hoe snel op te lossen voor de klanten
Wij hebben zelf getest wij zien geen storing als je alle gegevens goed invult werkt alles naar behoren dank voor u hulp(Als u er toch achter komt waar die vertaal/Template is horen wij het graag
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
9Deze optie zie ik niet. Kan hier alleen kiezen voor "Voorvoegsel Keuzelijst Opties" en "Achtervoegsel dropdown opties". Geen aantal regels die ik kan kiezen.Wouter Hol schreef:Dat kan je hier aanpassen:Koopcadeau schreef:Wij hebben ook bij adres dubbele balken dat je 2x je adres kan invullen kan iemand ons vertellen waar dat staat om snel te kunnen verwijderen.
Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
10Het probleem is al opgelost enige probleem die wij op dit moment hebben is dat als klanten van hun eigen adres naar iemand anders willen sturen krijgen wij en fout melding mail en dat klanten die en bestaand account hebben niet meer kunnen bestellen heel vreemdSwanSpin schreef:Deze optie zie ik niet. Kan hier alleen kiezen voor "Voorvoegsel Keuzelijst Opties" en "Achtervoegsel dropdown opties". Geen aantal regels die ik kan kiezen.Wouter Hol schreef: Dat kan je hier aanpassen:
Configuration > Customers > Customer Configuration > Name and address options
Daar kan je "Number of Lines in a Street Address" aanpassen naar 1.
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
11Hoi,
Wij hebben ook last van dit probleem, wat is de oplossing geweest?
Groet,
Jesse van Tafelzeil.nl
Wij hebben ook last van dit probleem, wat is de oplossing geweest?
Groet,
Jesse van Tafelzeil.nl
Re: Er is een betaling mislukt.(HELP!!!)
12Hoi Jesse,
Ik ben geïnteresseerd om te helpen bij het genoemde probleem
Deel alstublieft details verder
vriendelijke groeten
Deep
Ik ben geïnteresseerd om te helpen bij het genoemde probleem
Deel alstublieft details verder
vriendelijke groeten
Deep