Pagina 1 van 1

Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 14 juli 2016
door BricksDirect
Beste forumleden,

Ik heb me net geregistreerd op het forum.
Ik ben erg benieuwd naar de indruk die jullie krijgen van onze webshop www.bricksdirect.nl
Ik ben erg benieuwd naar de op- en of aanmerkingen die jullie hebben.

Alle feedback is welkom! :)

Met vriendelijke groet,
Niels

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 14 juli 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Welkom op het forum.

Momenteel alleen in de gelegenheid om de webwinkel op de mobiel te bekijken. Zal later ook even via desktop bekijken.

Je krijgt wel een erg lange menu lijst op je mobiel.

De Over ons pagina zou je kunnen optimaliseren. Benadruk de klantvoordelen. Geschiedenis beter achterwege laten of naar onderen verplaatsen.

Verder lijken kvk gegevens te ontbreken. Of heb ik die gemist?

Veel succes met het verbeteren van je webwinkel.

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 15 juli 2016
door 86media
Even snel naar je webshop gekeken. Op desktop en mobiel

Desktop:
2 kleine tips, welke snel resultaat kunnen geven op je productpagina:

- Je knop om te bestellen staat beneden de vouw op je webpagina. Deze zou ik verder naar boven zetten.
- De knop om te bestellen in een andere kleur. Ik moest er goed naar zoeken om de bestel knop te vinden. Alles is in het rood op je website. Als je de bestel knop nu eens in het oranje of groen maakt heb je een afwijkende kleur en valt deze meer op. 

Mobiel:
- Ik heb de webshop ook even met mn mobiel bezocht. Je ziet echter niet in 1 oogopslag dat het een webshop in lego betreft. Je krijgt meteen een hele waslijst met menuitems. Zonde, je kan middels banners je bezoekers ook makkelijk sturen. 
- je USP's zie ik wel op de desktop, niet op mobiel. 

Hoop dat je er wat mee kan.

Succes met je webshop! 

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 15 juli 2016
door BricksDirect
Hallo,
Bedankt voor de tips. Ik heb de mobiele versie even verwijderd. Nadat de versie is verbeterd komt ie weer online.
Wat betreft de bestelknop daarmee gaan we aan de slag. Ik weet niet of het mogelijk is om deze hoger te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Niels

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 19 juli 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Je klantvoordelen zijn niet heel sterk. Daarbij is verzending van 1-5 werkdagen zeker geen klantvoordeel. Niet alleen is dit erg lang, maar is tevens onvoldoende specifiek.

In je productoverzichten staan dubbele artikelen. Bijvoorbeeld de snow scooter 1730, go kart 1760 en gyrocopter 2849. Lijkt zelfde naam, typenummer. Waarom dan niet één pagina per product en dan verschillende keuze opties?

Kan je ook zoeken op alleen nieuwe artikelen?

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 20 juli 2016
door Daniel WebwinkelKeur
Hallo en welkom op dit forum!

Ik wordt altijd vrolijk van dit soort webshops, altijd erg fan geweest van Lego e.d.

Mijn vraag direct toen ik de webshop zag....waarom het thema Enoza? Als je gaat kijken wat ccv shop nog meer te bieden heeft aan thema's, dan vindt ik dit persoonlijk niet echt de beste keuze.
Er zijn zulke mooie thema's aanwezig zoals bijvoorbeeld Sensa of Ceyda, die ook gelijk responsive zijn, waardoor je dat gedoe met mobiel ook niet meer hebt?
Ik zou je willen adviseren om daar eens naar te kijken via de voorbeeldmodus binnen ccv shop.

Ik deel de mening dat je echt iets aan je bestelknop moet doen....er is al veel rood aanwezig, dus zou mijn eerste ingeving zijn, groene bestelknop. Dat knalt er lekker uit en werkt goed samen met rood. Met een ander thema kun je de bestelknop ook anders plaatsen. De optie snelbestellen zorgt ervoor dat er bij je productomschrijving bovenin én onderin een bestelknop wordt geplaatst.

Ik zag trouwens dat je bij ons in juni ergens het keurmerk hebt aangevraagd. Ik ben ook degene geweest die de shop op een aantal punten in eerste instantie heeft afgekeurd. Als het goed is heb je hier ook de uitslag van binnen gekregen via de e-mail. heb je hier nog iets aan kunnen doen of zijn hier nog vragen over?

Je mag me ook rechtstreeks benaderen via daniel@webwinkelkeur.nl

Succes!

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 29 september 2016
door BricksDirect
Hallo,

Dankjewel voor jullie opmerkingen. We zijn in de tussentijd overgestapt van CCV shop naar PrestaShop. Alle opmerkingen hebben we verwerkt in onze nieuwe webshop.
Wij zijn benieuwd naar jullie bevindingen.

Met vriendelijke groet,
Niels

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 29 september 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Dit ziet er al veel beter uit.

Ik blijf wel wat moeite houden met de opmerking
Grootste assortiment nieuwe en tweedehands LEGO

Is dat dan zo? Anders heeft dit alleen maar een negatieve invloed op de betrouwbaarheid van de webwinkel.

Er staan nog webwinkelkeur verwijzingen in de algemene voorwaarden, terwijl je volgens mij geen lid bent.

En waarom deze linkjes in je footer? Zo werkt SEO niet meer...
  • 2dehands LEGO
  • Goedkope LEGO
  • Tweedehands LEGO

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 29 september 2016
door PaulG
Zo werkt SEO niet meer..
Zo werkt het echt nog steeds als je het goed doet.

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 29 september 2016
door WebwinkelMeerwaarde
PaulG schreef:
Zo werkt SEO niet meer..
Zo werkt het echt nog steeds als je het goed doet.
Dan moet je het wel goed doen...

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 29 september 2016
door PaulG
Wat vind jij er verkeert aan? Volgens mij werkt dit. Links die anders zijn en op een andere pagina uitkomen met veel tekst.

Re: Feedback op onze Webwinkel

Geplaatst: 04 oktober 2016
door BricksDirect
Hoi Webwinkelmeerwaarde,

Wat is er verkeerd aan?

Met vriendelijke groet,
Niels