Pagina 1 van 1

Feedback webwinkel

Geplaatst: 05 november 2016
door bjornh.
Hallo allemaal,

Een aantal maanden geleden hebben mijn broer en ik een kleine webshop geopend. Tot een paar weken terug gingen de verkopen redelijk goed (er rekening mee houdend dat we spreken over een erg kleine webshop). Echter, vanaf begin Oktober zijn de verkopen drastisch achteruit gegaan. Rond deze periode zijn we van Hosting plan veranderd, hebben we een SSL-verbinding aangemaakt op de afreken-pagina en zijn wij onze producten in set-vorm gaan aanbieden. 

Wij vroegen ons af of jullie misschien problemen ervaren op onze site (zelf ervaren wij deze namelijk niet) en een bestelling willen plaatsen, die je vervolgens uiteraard annuleert op de betaalpagina. Wij hopen dat jullie kunnen helpen bij het oplossen van dit probleem.

Link naar de site: https://goo.gl/Pa48Kh

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Re: Feedback webwinkel

Geplaatst: 06 november 2016
door Electronixs.nl
Zijn de verkopen op Bol.com ook gedaald? Misschien is er gewoonweg minder vraag naar. 
Kijk ook of je advertentie links nog werken.

Re: Feedback webwinkel

Geplaatst: 07 november 2016
door bjornh.
Allereerst bedankt voor de reactie!

Het probleem is niet het aantal bezoekers, maar het aantal conversies dat is gedaald. We hebben voor de zekerheid nog gekeken naar de advertentie links, maar deze werken gewoon. Bol.com is voor ons, tot nu toe, nooit echt een stabiele bron van verkopen geweest. Hieraan is dus ook lastig een conclusie te verbinden. 

Verdere tips/verbeterpunten rondom de site en/of promotie zijn ook altijd welkom.

Re: Feedback webwinkel

Geplaatst: 07 november 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Welkom op het forum.

Je website ziet er op het eerste oog goed uit.

Toch vallen er wel verschillende dingen op die afbreuk doen aan de betrouwbare uitstraling.

- Je spreekt bezoekers afwisselend aan met u en je.

- De klantvoordelen zijn onvoldoende specifiek / concreet (snelle levering, gemakkelijk retourneren).

- De Over ons pagina verdient nog wat aandacht. Benadruk ook daar de redenen waarom een klant bij jou zou willen kopen.


Verder valt op dat de beoordeling van custorate doorlinkt naar hun website, in plaats van naar de reeds bestaande reviews! Hoe kom je dan op de reviews?