Pagina 1 van 1

Rapidcart pro met Mollie

Geplaatst: 14 november 2016
door iVriend
Beste mensen,
Ik werk al enige tijd met Rapidcart pro en zeker niet geheel probleemloos. Regelmatig komt het voor dat Mollie me wel een email stuurt dat er door iemand betaalt is. Maar de tweede email die er achteraan hoort te komen zit er dan niet bij. En juist in die email staan de bestel en adres gegevens. Mollie wijst naar mijn winkelwagenbouwer en de winkelwagenbouwer wijst naar Mollie en de email provider. Ik ben al overgestapt naar een andere internet provider maar de problemen blijven en ze worden erger naarmate het drukker op de website wordt. Klinkt dit iemand bekend in de oren? Excuus als ik in het verkeerde forum zit, ik hoor graag van jullie.

Re: Rapidcart pro met Mollie

Geplaatst: 14 november 2016
door BertB
Ik gebruik Prestashop i.c.m. SiSow en heb nooit problemen. Daarvoor werkte ik met ZenCart i.c.m. Cardgate+, ook probleemloos. Hiervoor had ik nog nooit van Rapidcart gehoord.

Re: Rapidcart pro met Mollie

Geplaatst: 14 november 2016
door Electronixs.nl
Kan me haast niet voorstellen dat er problemen bij een betaalprovider zou zijn zoals SiSow en Mollie. Zoals hierboven vermeld echt nooit problemen. Denk dat je het toch richting de webwinkelbouwer moet gaan zoeken.

Re: Rapidcart pro met Mollie

Geplaatst: 15 november 2016
door Mick
iVriend schreef:Regelmatig komt het voor dat Mollie me wel een email stuurt dat er door iemand betaalt is. Maar de tweede email die er achteraan hoort te komen zit er dan niet bij. En juist in die email staan de bestel en adres gegevens.
Mollie stuurt een mail met een BETAAL BEVESTIGING, hieruit kan je dus concluderen dat de koppeling met Mollie werkt! ;-)

De e-mail met de ONTVANGST BEVESTIGING ontbreekt en zal dus een fout zijn in de instellingen bij rapidcard.
Ontvangt jouw klant hier wel een bevestiging van?
En bij andere betaal methodes?