Pagina 1 van 1

Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 02 februari 2017
door kweetnie
Hoi allemaal,

Graag feedback voor mijn webwinkel Bobbels en Putten. http://www.bobbelsenputten.nl/

Sinds 1 november is de webwinkel geopend en heeft al veel kinderziektes gehad. Zelf zie je het op een gegeven moment niet meer en ik ben zeker geen specialist. Ik heb wel mijn best gedaan. Graag jullie feedback.

Groetjes,
Josephine

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 03 februari 2017
door Wallgrind
Goedenmorgen

Persoonlijk zou ik zelf de kleuren zwart - oranje niet gebruiken!
Ik zou een ssl certificaat aanraden zodat je shop hoger komt in google en meer vertrouwen wekt richting je klanten
De borders van je shop een andere kleur geven zodat de inhoud van jou shop wit is en de zijkanten bijvoorbeeld grijs
De index (hoofdpagina zou ik inrichten met de beste producten ipv de foto die linkt naar facebook

Succes

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 03 februari 2017
door 86media
deeef schreef:Goedenmorgen

Persoonlijk zou ik zelf de kleuren zwart - oranje niet gebruiken!
Ik zou een ssl certificaat aanraden zodat je shop hoger komt in google en meer vertrouwen wekt richting je klanten
De borders van je shop een andere kleur geven zodat de inhoud van jou shop wit is en de zijkanten bijvoorbeeld grijs
De index (hoofdpagina zou ik inrichten met de beste producten ipv de foto die linkt naar facebook

Succes
@Deeef misschien kun je ook onderbouwen waarom ze die kleuren niet moet gebruiken? Of is het jouw persoonlijke smaak?

Oranje kan in dit geval prima. Juist bij de call to actions. Alternatief voor de call to actions zou groen zijn.

Nog wat tips vanaf mijn kant:

- De 5 blokken onderin bij de homepage zou ik dan wel een andere kleur geven. 
- Plaats je bestelknop verder bovenin de pagina (boven de vouw) en geeft deze een contrasterende kleur.  (groen / oranje)
- De zwarte balk bovenin met alle menuitems weglaten. communiceer je onderin je site ook al. 
- Grotere productfoto's op de productpagina. 

Succes met je webshop!

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 06 februari 2017
door WebwinkelMeerwaarde
Vergeet ook niet om meer aandacht te besteden aan je mobiele website. Deze is nog niet handig in gebruik (o.a. menu) en niet alles is goed uitgelijnd.

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 08 februari 2017
door kweetnie
Dankjewel jullie voor de feedback.

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 08 februari 2017
door WebwinkelMeerwaarde
Verder is er op je homepage eigenlijk te veel wat om de aandacht vraagt.

Ook het kleurgebruik zorgt voor wat onrust.

Het menu wordt weergegeven op twee regels.

Een mooie professionele header afbeelding zou wat meer rust kunnen geven aan de pagina.


Deze opmerking op je retour pagina klopt niet:
Wil je de bestelling terugsturen, stuur dan binnen 7 dagen een email naar

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 16 februari 2017
door Mel
Wat een grappige naam :D  De foto's op de homepage zijn leuk (informatief), maar ze zijn wel onscherp. Ik vind de website zelf een beetje een doolhof, er is zoveel te zien en je moet veel doorklikken wil je bij een product terechtkomen. Ook de productfoto's zou ik wat groter en scherper proberen te maken. 

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

Geplaatst: 08 maart 2017
door kweetnie
Hoi Mel,

Je zegt dat een zin in mijn retourbeleid niet klopt. Kun je me vertellen wat er niet klopt? Ik zie het zelf namelijk niet. Dat is meestal zo.

En dankjewel voor je feedback.

Groetjes,
Josephine