Klant beweert terugbetaling niet gekregen te hebben
Geplaatst: 08 maart 2017
Wij werken met Ingenico en hebben via het control panel een terugbetaling naar de klant gedaan.
Nu beweert de klant al 2 weken dat zij dit nooit ontvangen heeft, ook al staat de terugbetalingsstatus bij Ingenico op "verwerkt"
Door andere klanten zijn nooit dergelijke problemen gemeld.
Bij Ingenico zeggen ze ook dat de terugbetaling juist verwerkt is.
Nu vermoed ik dat de klant de transactie over het hoofd ziet of bewust probeert een dubbele terugbetaling te krijgen.
Wij hebben al een screenshot gestuurd van de status uit het control panel.
Kunnen wij de klant verplichten een download van banktransacties of kopie(ën) afschriften te overhandigen?
Betreffende klant is zenuwachtig en heeft inmiddels contact opgenomen met de consumentenbond.
Wellicht heeft iemand soortgelijke ervaringen? en/of advies in dit soort situaties?
Nu beweert de klant al 2 weken dat zij dit nooit ontvangen heeft, ook al staat de terugbetalingsstatus bij Ingenico op "verwerkt"
Door andere klanten zijn nooit dergelijke problemen gemeld.
Bij Ingenico zeggen ze ook dat de terugbetaling juist verwerkt is.
Nu vermoed ik dat de klant de transactie over het hoofd ziet of bewust probeert een dubbele terugbetaling te krijgen.
Wij hebben al een screenshot gestuurd van de status uit het control panel.
Kunnen wij de klant verplichten een download van banktransacties of kopie(ën) afschriften te overhandigen?
Betreffende klant is zenuwachtig en heeft inmiddels contact opgenomen met de consumentenbond.
Wellicht heeft iemand soortgelijke ervaringen? en/of advies in dit soort situaties?