Pagina 1 van 1

Feedback op mijn website

Geplaatst: 13 april 2017
door zwkaarten
Goedenavond,

Sinds een aantal maanden ben ik (samen met mijn vrouw) een eigen webshop begonnen. Wij zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het assortiment, ontwikkelen van nieuwe producten en natuurlijk het optimaliseren van de website.

De website is https://tinyurl.com/ny6lx3p

Wij zijn erg benieuwd naar jullie feedback.

Bedankt

Re: Feedback op mijn website

Geplaatst: 13 april 2017
door James Hardenberg
Waar specifiek wil je feedback op? Gewoon algemene indruk? Ik zou bij binnenkomst direct duidelijk maken wat je verkoopt en waarom mensen dit (bij jou) moeten kopen. Deze boodschap moet opvallen, dus zorg dat deze tekst/afbeelding/video aanmerkelijk groter en duidelijker wordt weergegeven dan de overige elementen. En uiteraard zo hoog mogelijk (above the fold). Je zou het logo naar links kunnen schuiven en in het midden, dus boven de menubalk, gewoon aangeven wat je doet. Lijkt mij althans de beste plek.

Belangrijkste vragen om te beantwoorden in je slogan:
- Wat verkoop je?
- En wat is het belangrijkste voordeel (van een zwart/wit kaart t.o.v. gekleurde kaart?)

Belangrijkste feedback die ik je verder kan geven: als klant zou ik geen reden zien om voor een zwart/wit kaart te gaan, maak dit dubbel zo duidelijk. Maar misschien ken jij je doelgroep goed en trigger jij ze door stoer, hip, uniek te benoemen? 

Re: Feedback op mijn website

Geplaatst: 13 april 2017
door zwkaarten
Goedenavond,

Bedankt voor de feedback. Hier ga ik zeker iets mee doen.

ja, de vraag was inderdaad gericht op algemene indruk.

Groet.

Re: Feedback op mijn website

Geplaatst: 18 april 2017
door Wallgrind
Goedemiddag

Ik zou de shop nog een rustig na lopen, 
Er zijn nog stukken die niet goed vertaald zijn, zoals SALE en de about us pagina?
De informatie pagina's zijn soms wat leeg, misschien deze wat aanvullen
Ook het laden van sommige pagina's duurt soms erg lang

Groetjes