Opgelicht door promoter
Geplaatst: 24 mei 2017
Beste mede forumleden,
wij zijn enkele weken geleden benaderd door een promoter om onze kleding te promoten via Instagram. Aangezien de dame in kwestie aardig wat bereik had en ook nog eens zo nu en dan model staat voor 1 van de merken die we verkopen zagen we dit wel zitten. We hebben haar dus een setje naar keus laten uitzoeken als het maar niet het merk was waar ze model voor is.
Ze gaf zelf aan dat ze niet wist welke maat dat ze had dus hadden we in goed overleg 3 setjes gestuurd zodat ze het kon passen en de rest retour kon sturen.
Nadat we de kleding hebben opgestuurd heeft ze maar 1 item van de 2 items gepromoot. We vroegen haar of ze het 2e item ook nog wou promoten en de rest van de kleding retour wou sturen.
Hier heeft ze niet meer op gereageerd naar diverse berichten gestuurd te hebben naar haar. We hebben de kleding dan ook nooit meer terug ontvangen. Wij hebben vervolgens via ons eigen privé Facebook haar een aantal privé berichten gestuurd of ze de rest van de kleding terug wou sturen maar hier reageert ze niet meer op.
Nu heeft een bekende van ons ook een webshop en hebben we de dame in kwestie via deze webshop benaderd met de vraag om te promoten. Hier reageert ze dus wel op en deze webshop heeft aangegeven dat ze in contact met ons zijn en gevraagd waarom ze niet meer reageert op ons. Ze schrok dus en deed net of ze de berichten niet gelezen heeft terwijl dit wel zo is.
Nu beweert ze dat ze haar track en trace code van de retourzending kwijt is en dat ze haar track trace niet kunnen achterhalen op het post NL punt waar zij de kleding afgeleverd zou hebben.
Mijn vraag naar jullie is hoe wij het beste deze situatie kunnen oplossen aangezien zij ons benaderd heeft en niet andersom. Haar gewoon de rekening sturen van de kleding die ze niet retour gestuurd heeft of gewoon ons verlies nemen?
Alvast bedankt! Jose
wij zijn enkele weken geleden benaderd door een promoter om onze kleding te promoten via Instagram. Aangezien de dame in kwestie aardig wat bereik had en ook nog eens zo nu en dan model staat voor 1 van de merken die we verkopen zagen we dit wel zitten. We hebben haar dus een setje naar keus laten uitzoeken als het maar niet het merk was waar ze model voor is.
Ze gaf zelf aan dat ze niet wist welke maat dat ze had dus hadden we in goed overleg 3 setjes gestuurd zodat ze het kon passen en de rest retour kon sturen.
Nadat we de kleding hebben opgestuurd heeft ze maar 1 item van de 2 items gepromoot. We vroegen haar of ze het 2e item ook nog wou promoten en de rest van de kleding retour wou sturen.
Hier heeft ze niet meer op gereageerd naar diverse berichten gestuurd te hebben naar haar. We hebben de kleding dan ook nooit meer terug ontvangen. Wij hebben vervolgens via ons eigen privé Facebook haar een aantal privé berichten gestuurd of ze de rest van de kleding terug wou sturen maar hier reageert ze niet meer op.
Nu heeft een bekende van ons ook een webshop en hebben we de dame in kwestie via deze webshop benaderd met de vraag om te promoten. Hier reageert ze dus wel op en deze webshop heeft aangegeven dat ze in contact met ons zijn en gevraagd waarom ze niet meer reageert op ons. Ze schrok dus en deed net of ze de berichten niet gelezen heeft terwijl dit wel zo is.
Nu beweert ze dat ze haar track en trace code van de retourzending kwijt is en dat ze haar track trace niet kunnen achterhalen op het post NL punt waar zij de kleding afgeleverd zou hebben.
Mijn vraag naar jullie is hoe wij het beste deze situatie kunnen oplossen aangezien zij ons benaderd heeft en niet andersom. Haar gewoon de rekening sturen van de kleding die ze niet retour gestuurd heeft of gewoon ons verlies nemen?
Alvast bedankt! Jose