Pagina 1 van 1

Feedback - Open en eerlijk?

Geplaatst: 31 januari 2011
door Dirkjan
Op dit forum wordt openheid en eerlijkheid gestimuleerd. Houd er dus rekening mee dat de naam van je webwinkel mogelijk in Google vindbaar is, en dat er op het onderwerp soms (bikkelharde) feedback wordt geplaatst.

Complimentjes zijn we zuiniger mee. Niet omdat we alleen maar boze mensen zijn, maar wel omdat we je duidelijk willen maken hoe je soms overkomt. Spellingsfouten, kleuren, navigatie, teksten, overal hebben we een mening over en wij willen jou helpen van 0,5% conversie naar 5% conversie.

En dan helpt het weinig als we feedback geven als: "Aardige webshop, heb net even leuk rondgekeken en had het prima naar mijn zin." Je hebt er meer aan als we reageren met: "Ik kon de bestelbutton niet vinden en omdat er geen levertijd bij producten stond haakte ik af. Want ik heb het deze vrijdag al nodig."

Houd daar rekening mee!

Mocht feedback persoonlijk, kwetsend of echt onredelijk worden ervaren kun je mij (Dirkjan) altijd een privé berichtje sturen en kijk ik wat ik voor je kan doen.

Re: Feedback - Open en eerlijk?

Geplaatst: 31 januari 2011
door forelvisser
Hoi Dirkjan,

Ik ben het met je eens als mensen vragen om feedback dat je harde feedback krijgt.
Als de webwinkel dan uiteindelijk (goedgekeurd) wordt, misschien dat dan de titel van het bericht aangepast kan worden. Naar Bijvoorbeeld “door ons goedgekeurd”

Re: Feedback - Open en eerlijk?

Geplaatst: 31 januari 2011
door veke
Ik vind het goed zoals het nu is.
Ik heb veel geleerd door verschillende feedbacks te lezen.

Re: Feedback - Open en eerlijk?

Geplaatst: 31 januari 2011
door Verkoper
forelvisser schreef:Hoi Dirkjan,

Ik ben het met je eens als mensen vragen om feedback dat je harde feedback krijgt.
Als de webwinkel dan uiteindelijk (goedgekeurd) wordt, misschien dat dan de titel van het bericht aangepast kan worden. Naar Bijvoorbeeld “door ons goedgekeurd”
Laten we nou niet naast onze schoenen gaan lopen en doen alsof "wij" webshops kunnen/mogen goed- of afkeuren. ;) Bovendien is er altijd wel íets aan te merken door sommigen. En die vrijheid moet er zijn. Het is altijd aan de ontvanger van de kritiek/feedback of hij/zij er iets mee wil doen.

Voor de rest ben ik altijd pro eerlijk en recht voor zijn raap. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.. We zijn niet in de kleuterklas meer.. ;) Het is wat Dirkjan al zegt, je hebt er niks aan als je om feeback vraagt en mensen durven uit beleefdheid niks te zeggen.

Re: Feedback - Open en eerlijk?

Geplaatst: 31 januari 2011
door forelvisser
hoi,

goedgekeurd is misschien het verkeerde woord. Ik bedoel meer dat als er mensen zijn die via google hier terecht komen, dan ook weten dat de shop Kritisch bekeken is. zodat het mensen niet weer houd om hier hun shop te posten.

Re: Feedback - Open en eerlijk?

Geplaatst: 20 februari 2011
door Digiknal
Ik denk dat wanneer je hier om feedback vraagt je persoonlijke emoties en gevoelens niet daar in mee moet tellen.
Je vraagt om een mening dus bepaal je zelf wat je met die mening doet denk ik.
Ik zie dat meer als opbouwende kritiek in een wereld waar iedereen anders gebekt is.
Er persoonlijk mee gaan zitten past ook niet zo bij het zakelijke aspect denk ik.