kledingleverancier levert maanden te laat
Geplaatst: 11 juni 2017
Beste medeforum leden,
mijn vriendin en ik zijn 2 maanden geleden een webshop in dames(merk) kleding begonnen. Wij werken met 5 verschillende leveranciers waarvan 1 leverancier telkens te laat levert.
De eerste collectie van de leverancier waar ik het over heb was 2 maanden te laat waardoor wij die collectie amper hebben kunnen verkopen terwijl de rest van de merken wel gewoon goed loopt.
Nu hebben wij de afgelopen keer weer ingekocht bij deze leverancier en die zou half Mei uitleveren. Dit is dus weer niet gebeurd en de leverancier zou het eind Mei zeker leveren. Ook eind Mei was de collectie er weer niet en ze zeiden dat het dit keer zeker begin Juni kwam. Helaas is het op de dag van vandaag weer niet geleverd. Ik moet er wel bij vermelden dat wij de afgelopen maanden veel geïnvesteerd hebben in seo en google. Hierdoor staan wij voor dit merk al op de eerste pagina op google op de 3e plek terwijl best bekende winkels dit merk ook verkopen en die staan op google een stuk lager dan wij. Het viel me overigens wel op dat de winkels dit merk een stuk minder inkopen dan voor heen dus ik heb wel het idee dat dit komt omdat deze leverancier steeds te laat levert.
Graag zou ik wat advies van jullie willen aangezien wij de vorige collectie amper verkocht krijgen omdat het zo laat geleverd word. Is het verstandig om de leverancier nog 1 kans te geven om alsnog te leveren of doen we er verstandiger aan om de collectie te annuleren? Indien dit laatste het geval is zouden wij graag willen weten hoe we dit het beste kunnen aanpakken.
Alvast bedankt. Mvg Jose
mijn vriendin en ik zijn 2 maanden geleden een webshop in dames(merk) kleding begonnen. Wij werken met 5 verschillende leveranciers waarvan 1 leverancier telkens te laat levert.
De eerste collectie van de leverancier waar ik het over heb was 2 maanden te laat waardoor wij die collectie amper hebben kunnen verkopen terwijl de rest van de merken wel gewoon goed loopt.
Nu hebben wij de afgelopen keer weer ingekocht bij deze leverancier en die zou half Mei uitleveren. Dit is dus weer niet gebeurd en de leverancier zou het eind Mei zeker leveren. Ook eind Mei was de collectie er weer niet en ze zeiden dat het dit keer zeker begin Juni kwam. Helaas is het op de dag van vandaag weer niet geleverd. Ik moet er wel bij vermelden dat wij de afgelopen maanden veel geïnvesteerd hebben in seo en google. Hierdoor staan wij voor dit merk al op de eerste pagina op google op de 3e plek terwijl best bekende winkels dit merk ook verkopen en die staan op google een stuk lager dan wij. Het viel me overigens wel op dat de winkels dit merk een stuk minder inkopen dan voor heen dus ik heb wel het idee dat dit komt omdat deze leverancier steeds te laat levert.
Graag zou ik wat advies van jullie willen aangezien wij de vorige collectie amper verkocht krijgen omdat het zo laat geleverd word. Is het verstandig om de leverancier nog 1 kans te geven om alsnog te leveren of doen we er verstandiger aan om de collectie te annuleren? Indien dit laatste het geval is zouden wij graag willen weten hoe we dit het beste kunnen aanpakken.
Alvast bedankt. Mvg Jose