Pagina 1 van 1

beroepskosten?

Geplaatst: 09 juli 2017
door annelies_mmn
Hi! Na lang dromen van een eigen webshop ben ik er eindelijk aan begonnen. Voorlopig wil ik in de opstart fase (het eerste half jaar) zelf de boekhouding wat proberen doen. Het gaat nu toch maar om kleine bedragen dus dat zou nog net moeten lukken. Ik ben nu zelf eens bezig om een resultaat prognose te maken. Maar ik loop een beetje vast op wat ik allemaal kan gebruiken als 'beroepskost/onkost'. op internet kan je natuurlijk volledige lijsten terug vinden, maar wat is nu effectief van toepassing op een webshop? gsm, internet,.. lijkt me logisch maar  bv. kartonnen dozen om je goederen in te versturen? 

Alvast bedankt voor jullie advies!

Re: beroepskosten?

Geplaatst: 09 juli 2017
door PaulG
Waarom zou je twijfelen aan "dozen om spullen op te sturen" als onkosten te rekenen? Dit vind ik wel vreemd. 

Re: beroepskosten?

Geplaatst: 10 juli 2017
door Dirkjan
Alle kosten die je maakt voor je onderneming. Dozen horen daar natuurlijk zeker bij.