Brievenbuspost retour
Geplaatst: 18 augustus 2017
Hallo, ik heb een vraag.
Ik kreeg vandaag 2 bestellingen retour omdat de brievenbus van de klant te klein zou zijn.
Beiden waren in een brievenbusdoos verzonden. De brievenbusdoos voldoet aan de afmetingen van PostNL ((https://www.rajapack.nl/INTERSHOP/web/W ... ?SKU=BBD05) en beiden bevatten boeken.
Van 1 klant weet ik ondertussen dat hij op vakantie was en mocht er aangebeld zijn, er niet open gedaan werd.
Van de andere klant heb ik nog geen reactie gehad. Ik ben namelijk ook erg benieuwd wat voor soort brievenbus men heeft, waardoor het boek/brievenbusdoos niet paste.
Hoe los je zo'n probleem op?
Wie draait er eventueel op voor de extra verzendkosten?
Als de klant het geld retour wil, moet je dan het aankoopbedrag plus verzendkosten retourneren of alleen het aankoopbedrag?
B.v.d. voor jullie advies in deze!
Groetjes, Ellen
Ik kreeg vandaag 2 bestellingen retour omdat de brievenbus van de klant te klein zou zijn.
Beiden waren in een brievenbusdoos verzonden. De brievenbusdoos voldoet aan de afmetingen van PostNL ((https://www.rajapack.nl/INTERSHOP/web/W ... ?SKU=BBD05) en beiden bevatten boeken.
Van 1 klant weet ik ondertussen dat hij op vakantie was en mocht er aangebeld zijn, er niet open gedaan werd.
Van de andere klant heb ik nog geen reactie gehad. Ik ben namelijk ook erg benieuwd wat voor soort brievenbus men heeft, waardoor het boek/brievenbusdoos niet paste.
Hoe los je zo'n probleem op?
Wie draait er eventueel op voor de extra verzendkosten?
Als de klant het geld retour wil, moet je dan het aankoopbedrag plus verzendkosten retourneren of alleen het aankoopbedrag?
B.v.d. voor jullie advies in deze!
Groetjes, Ellen