Ben het met Kenneth eens dat de header wel erg leeg is zo. Dit is ook zonde van de ruimte. (komt door het hoge logo).
Ik moest zelf even goed kijken waar je zoekfunctie zat omdat ik (en vele online shoppers) de zoekfunctie zoeken op de plaats waar je nu niets hebt staan.
Ik durf m'n handen er wel voor in het vuur te steken dat je zoekfunctie meer gebruikt wordt wanneer je deze prominent in de header plaatst.
Ga anders een testen met Hotjar. Is als ik mij niet vergis ook een gratis proefversie van. Daarmee kun je o.a. de muisbewegingen van je bezoekers analyseren.
Ik denk dat heel veel mensen zitten te zoeken naar je zoekfunctie.
Op je homepage mis ik wat producten. Misschien een paar van de nieuwste producten tonen of populaire producten tonen?
Je e-mailadres en een 06-nummer komen niet echt professioneel over.
Neem aan dat je bij je domeinnaam gewoon een e-mailadres aan kunt maken. (bijv.
info@royaltee.nl of
klantenservice@royaltee.nl)
Er zijn bedrijven die bijv. een 085- nummer kunnen doorverwijzen naar je mobiel.
Wat is de levertijd wanneer ik iets bestel? Er staat direct verwerkt, maar zou het fijn vinden als er bijvoorbeeld staat levertijd 1-3 werkdagen. Dan heb je al meer duidelijkheid.
Hoge klanttevredenheid vermeld je op je website. Waar kan ik die tevredenheid terugvinden? Heb je beoordelingen bij een derde partij ?
Dit zijn zo even wat punten die mij opvallen. Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes met je webshop!!