Pagina 1 van 1

Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 22 september 2017
door Hansi1959
Omdat ik via mijn software leverancier CCV (voorheen Biedmeer) geinformeerd werd dat zij nu ook koppeling met Billink aanbieden, op zoek gegaan naar info over deze firma.
Vond het al opvallend dat er op hun (Billink) site diverse tekst fouten staan. Geen goede eerste indruk.
Vervolgens op dit forum gezocht naar ervaringen en het topic uit 2014 gelezen. Dat liet wel erg slechte zaken zien wat betreft Billink.
Meer recente ervaringen zijn er eigenlijk op dit forum niet te vinden.
Drie jaar is een hele tijd en mogelijk hebben ze bij Billink de zaken nu beter op orde... (al geven die tekstfouten geen goede eerste indruk).
Dus mijn vraag; zijn er mensen die recente (2017) ervaring hebben met Billink en die willen delen?
Thanks!

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 22 september 2017
door Momotica
Hier goede ervaring!
Hier is er recent nog over gepraat: viewtopic.php?f=4&t=17093&p=104180&hili ... nk#p104180

Erg goede tarieven en eigenlijk nooit klachten/problemen gehad.
Alleen met Opencart is/was de koppeling niet helemaal lekker. Huisnummer komt 2 keer op de factuur te staan.

Ik ben nu over gestapt naar WooCommerce en daar gaat het perfect.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 22 september 2017
door Hansi1959
Bedankt voor je reactie.

Dat topic had ik gezien, echter daar is slechts één ervaring gemeld (die van jou).
Ik weet niet hoelang jij al met hen werkt?
Ik zou graag nog wat meer ervaringen vernemen, ook van andere gebruikers.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 22 september 2017
door Momotica
Groot gelijk.

Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 22 september 2017
door frafra
Toevallig heb ik vandaag informatie opgevraagd bij Billink. Ik kon zo snel geen spelfouten vinden want daar ben ik redelijk allergisch voor eigenlijk.

Ik zal hier nog wel de voortgang bijhouden.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 22 september 2017
door Schaap
Momotica schreef: De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
Daarom ben ik er ook mee in zee gegaan ... vrij recent, maar ik heb nog geen klanten gehad die ermee hebben betaald. (prima wat mij betreft ;-) )

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 25 september 2017
door DVerboom
Sinds 2 maanden werken wij met Billink.
Op dit moment 29 bestellingen gehad die via hun zijn afgerekend.

We zijn afgelopen vrijdag 1 bug tegen gekomen en deze zijn ze nu aan het oplossen (in de koppeling met CCVShop).

Voor de rest als je contact zoekt krijg je meestal binnen een aantal uur antwoord.

en het grootste pluspunt zijn de kosten. die zijn erg laag vergeleken met de overige aanbieders.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 25 september 2017
door Hansi1959
Aangezien ik ook met CCV werk ben ik benieuwd of de bug opgelost wordt. Enige info over het probleem?

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 25 september 2017
door elegantweaves
Momotica schreef: Groot gelijk.

Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
1 van de belangrijkste punten van achteraf betalen is het acceptatie percentage. Wat is je ervaring op het gebied van acceptaties en weigeringen van klanten?

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 25 september 2017
door DVerboom
Hansi1959 schreef: Aangezien ik ook met CCV werk ben ik benieuwd of de bug opgelost wordt. Enige info over het probleem?
Het probleem zit hem in de spaarpunten wat niet goed gaat, met doorzetting van het totale orderbedrag.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 25 september 2017
door DVerboom
elegantweaves schreef:
Momotica schreef: Groot gelijk.

Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.

De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
1 van de belangrijkste punten van achteraf betalen is het acceptatie percentage. Wat is je ervaring op het gebied van acceptaties en weigeringen van klanten?
Cijfers van de laatste dagen.
36 check
2 afkeuringen.

Re: Recente ervaringen Billink?

Geplaatst: 09 december 2017
door BillyCatcher
Mijn ervaring met Billink

Voordeel:

+geen abonnee
+ goedkoop

Nadeel:
-Betalen pas uit na 90 dagen als de klant verzaakt
- vaak lezen klanten hun mails niet (wordt niet geopent) ze krijgen pas een fysieke brief van Billink als de cbi wordt ingeschakeld.