Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Jorrit

De persoon achter o.a. Telefoonhoesjestore.nl

14 juni 2018

Hallo iedereen,

Ik kwam op dit leuke forum terecht en het leek mij leuk om mij als webshop eigenaar hier voor te stellen. Ik ben Jorrit Salden, momenteel 27 jaar oud, en sinds 2013 actief als internetondernemer. Ik heb geneeskunde tijdelijk gestudeerd (1e jaar afgemaakt) en erna overgestapt naar Amsterdam University College waar ik anno 2013 mijn diploma behaald heb. Daarna ben ik begonnen met mijn eerste webwinkel telefoonhoesjestore.nl die al gauw een succesje werd. Met deze inkomsten heb ik jarenlang kunnen reizen in zuid oost azie :) heerlijk! Echter, ik heb sinds begin 2018 besloten dat het tijd is om next level te gaan. Ik heb daarom sinds januari nog een aantal nieuwe shops geopend waaronder o.a. hoes.be, draadlozeopladercenter.nl, powerbankcenter.nl, bluetoothspeakercenter.nl en volgende week wordt ook telefoonhoudercenter.nl gelanceerd! Hopelijk komt het niet te veel als reclame over maar eerder inspiratie voor andere ambitieuze startende ondernemers!:)

Wouter Hol
Moderators
Contacteer:

Re: De persoon achter o.a. Telefoonhoesjestore.nl

15 juni 2018

Welkom op ons forum!
Ik hoop dat je veel waardevolle bijdragen zult doen en iets minder (geen) linkjes plaatst op ons forum, zowel met dit account als met andere accounts. ;) 

Jorrit

17 juni 2018

Hallo iedereen,

Ik kwam op dit leuke forum terecht en het leek mij leuk om mij als webshop eigenaar hier voor te stellen. Ik ben Jorrit Salden, momenteel 27 jaar oud, en sinds 2013 actief als internetondernemer. Ik heb geneeskunde tijdelijk gestudeerd (1e jaar afgemaakt) en erna overgestapt naar Amsterdam University College waar ik anno 2013 mijn diploma behaald heb. Daarna ben ik begonnen met mijn eerste webwinkel telefoonhoesjestore.nl die al gauw een succesje werd. Met deze inkomsten heb ik jarenlang kunnen reizen in zuid oost azie :) heerlijk! Echter, ik heb sinds begin 2018 besloten dat het tijd is om next level te gaan. Ik heb daarom sinds januari nog een aantal nieuwe shops geopend waaronder o.a. hoes.be, draadlozeopladercenter.nl, powerbankcenter.nl, bluetoothspeakercenter.nl en volgende week wordt ook telefoonhoudercenter.nl gelanceerd! Hopelijk komt het niet te veel als reclame over maar eerder inspiratie voor andere ambitieuze startende ondernemers!:)
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 18 juni 2018, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link weggehaald.

Wouter Hol
Moderators
Contacteer:

18 juni 2018

Als ik je expliciet vraag om geen linkjes te plaatsen naar je eigen site en je daar vervolgens op reageert door een bericht te plaatsen met daarin weer linkje kan dat niet echt op veel sympathie rekenen. Al helemaal niet als je ook met andere accounts probeert om misleidende reclame te plaatsen op ons forum.

Als je graag reclame wilt maken dan kan je banners kopen bij het beheer van het forum.
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht