Wat doen jullie met slechte recensies en zelfs bedreigingen?
Geplaatst: 04 juli 2018
Ik ben inmiddels zo'n 5 jaar bezig als webwinkel. Negatieve opmerkingen vallen er altijd wel. Niet elke klant is tevreden, dat weet ik van vroeger uit de echte winkel. Maar deze week had ik een akkevietje met een ontevreden klant. Deze vond dat ze te lang op d'r product moest wachten. Ze kreeg zogenaamd geen mails, vervolgens wilde ze van d'r bestelling af en moest ze ook nog het geld binnen 1 dag terug. Mag allemaal van mij.
Maar vervolgens was ze nog niet blij en begon ze negatieve berichten rond te gooien en zelfs te dreigen dat ze met mensen aan mijn deur komen staan.
En toen was ik ineens de onervaren webwinkelier. Wat doe ik hier mee? Wat doen andere hier mee, ik zie mensen unpluggen van facebook. Ik zie slechte reviews op grote sites en dan die bedreiging. Adres gegevens moeten nu eenmaal voor de wet op de site staan... Maar ik zit er niet op te wachten dat er ineens een duidelijk geen goede intentie hebbende klant voor mijn deur staat. Ik heb een gezin.
Wat doen andere in deze situatie?
Maar vervolgens was ze nog niet blij en begon ze negatieve berichten rond te gooien en zelfs te dreigen dat ze met mensen aan mijn deur komen staan.
En toen was ik ineens de onervaren webwinkelier. Wat doe ik hier mee? Wat doen andere hier mee, ik zie mensen unpluggen van facebook. Ik zie slechte reviews op grote sites en dan die bedreiging. Adres gegevens moeten nu eenmaal voor de wet op de site staan... Maar ik zit er niet op te wachten dat er ineens een duidelijk geen goede intentie hebbende klant voor mijn deur staat. Ik heb een gezin.
Wat doen andere in deze situatie?