Ik vroeg me eigenlijk ook af of dit in andere branches ook het geval was..Ik heb geen webwinkel in sportkleding. Maar je zou natuurlijk pas een echt goed vergelijk kunnen maken als je de temperaturen of andere bijzonderheden vermeld in je vergelijking. Ik weet niet of je een grote doelgroep hebt uit een specifieke regio maar het kan natuurlijk zijn dat deze eerder of later zomervakantie hebben als vorig jaar.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Ik zit graag buiten idd, maar tegenwoordig kun je lekker met mobieltje shoppen toch :p Ik denk dat mensen gewoon even liever niet aan sporten denken met dit weer haha.Een terugval in bezoekers en verkoop is normaal met dit weer. Jij zit toch ook liever buiten dan wat surfen op internet? Ik in ieder geval wel, en bij ons is er oook een terugval. Niks om je druk over te maken, zodra het weer minder wordt trekt dit terug aan.
Zeker, hoewel het aantal zoekers ook mooi meebeweegt met de temperatuur voor de chocolade passen we absoluut ook het budget er op aan (tot aan 0)Om even in te haken op dit topic zonder een nieuwe te starten: Passen jullie je advertentiebudget omlaag aan buiten het seizoen van je product?