Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mien
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 augustus 2018

Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

24 augustus 2018

Hay!

Een paar jaar terug is mijn hobby uitgelopen tot een webshop. Ondertussen heb ik drie kindjes en wil ik dit eigenlijk weer nieuw leven inblazen :) Omdat ik eigenlijk een nieuwe start wil maken ben ik heel hard op zoek naar een nieuwe naam. Zouden jullie mee willen denken?

Mijn webshop bestaat uit scandinavische en industriële interieur artikelen. Zowel voor woonkamer als kinderkamer. Ook verkoop ik kinderbedden, beddengoed en verzorgingsproducten. Stoer, daar hou ik van. Het liefst kort en bondig :)

Thuiz - momandme - thingswelove waren namen waar ik zelf aan dacht maar die helaas niet beschikbaar waren.

Brainstormen jullie met me mee?
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

25 augustus 2018

AEKI
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

25 augustus 2018

Misschien heb je er iets aan als je kijkt naar Zweedse (of Noorse/Deense/Finse) namen die te maken hebben met home & living en die enigszins probeert te veranderen naar uitspreekbare namen met beschikbare .nl domeinnaam.

Als voorbeeld heb ik "living" -> levande -> levandi.nl
~ Yvo
 
Mien
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 augustus 2018

Re: Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

28 augustus 2018

Misschien heb je er iets aan als je kijkt naar Zweedse (of Noorse/Deense/Finse) namen die te maken hebben met home & living en die enigszins probeert te veranderen naar uitspreekbare namen met beschikbare .nl domeinnaam.

Als voorbeeld heb ik "living" -> levande -> levandi.nl
Wat een super leuk idee! Dank je wel :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
rocket
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 augustus 2018

Re: Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

15 september 2018

Leuk idee inderdaad. Als je het wat vindt zou ik hem wel snel registreren, want er lezen mensen mee.
 
Pieter Visser
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 september 2018

Re: Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

27 september 2018

Goede naam, catchy wel.. en nog steeds vrij zie ik..  
 
Office-deals
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 september 2017
Contacteer:

Re: Brainstormen voor een nieuwe webshopnaam!

01 oktober 2018

Leuk idee inderdaad. Als je het wat vindt zou ik hem wel snel registreren, want er lezen mensen mee.
Ik zou hier inderdaad mee opschieten. Registreren kost vaak niet veel voor het eerste jaar (kan je daarna altijd opzeggen). Geloof rond de euro. Zonde als die weg zou zijn.
Met vriendelijke groeten,

De webshop voor kantoorartikelen in Nederland!
Problemen met valsgeld? Neem een valsgelddetector in overweging!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht