Re: Feedback & ervaringen met Got-Ya Fashion & More

2
Eerlijk gezegd komt de webwinkel bij mij nogal somber over, zwart / wit / grijs en daardoor is oa de footer ook slecht te lezen.

Verder vallen er nog een aantal zaken op:
- herroepingsrecht van 7 dagen, dit is al even minimaal 14 dagen. (Juridisch)
- Sale artikelen mogen niet geruild worden, volgens mij maakt de Wet Koop op Afstand daar geen verschil in, in de fysieke winkel zou deze regel wel mogen.
- ik zie alleen een BTW nummer, kvk er bij dat maakt het net even wat meer af, volgens mij ook verplicht!
- geen tabje klantenservice, misschien denk je, dat is niet nodig, maar vul daar bijvoorbeeld de manieren in hoe er contact opgenomen kan worden. Email - Telefonisch - Facebook, ga zo maar door. Hoe lang het duurt voor iemand antwoord krijgt, dit alles sterkt het vertrouwen bij de klant. 

Ik zou zeggen, kijk nog eens goed naar je webwinkel, maak deze wat vrolijker. 

Succes