Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Wie gebruikt er de PostNL extentie voor m2 met een one step checkout?

13 juli 2019

Ik vraag me dus af of er mensen zijn die Magento 2.3.x gebruiken met de PostNL extentie van TiG in combinatie met een one step checkout?

Ik zou dit willen weten omdat ik ook magento 2.3.x gebruik met de PostNL extentie (1.7.4 en 1.8.0) en in dit geval de one step checkout van amasty maar dit gaat niet samen. Na veel contact met postnl en tig krijg ik door dat er GEEN ondersteuning wordt geboden voor compatible zijn met one step checkouts. Nou snap ik echt wel dat ze niet met alle extenties rekening kunnen houden maar men wil dus ook niet tegen betaling een speciale aangepaste versie maken. Dit laatste snap ik niet echt en ik zit nu dus met een postnl contract die ik niet kan gebruiken in de shop zoals bedoeld is.

Ik kan mij niet voorstellen dat er niemand in nederland is die de postnl extentie met een one step checkout gebruikt dus mocht er iemand zijn die dat wel heeft hoor ik graag welke extentie is zodat ik die kan aankopen en inbouwen want ik zit nu met een nieuw gebouwde m2 shop voor een hoop geld waar ik niet mee kan doen wat ik wilde. (nee helaas kan ik niet naar de bouwer toe want die heb ik gedag gezegd nadat bleek dat er met licenties gerommeld werd)
 
sfg
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 december 2019

Re: Wie gebruikt er de PostNL extentie voor m2 met een one step checkout?

20 december 2019

Dag Jemico,

Is je probleem al opgelost?
Ik heb vandaag Idev OneStepCheckout i.c.m. TIG PostNL geinstalleerd op M2.3 voor een klant.
Er zitten wat haken en ogen aan, maar het werkt.

(Klant gebruikt Idev OneStepCheckout al 5 jaar voor M1 en met grote tevredenheid.)

Sofia
sfgDesign
 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Wie gebruikt er de PostNL extentie voor m2 met een one step checkout?

20 december 2019

Nee dit is niet opgelost voor zo ver ik weet. 

Het staat voor mij nog op de lijst om te gaan testen nu we magento en alle extensies naar de laatste versie gebracht hebben. Verwacht echter geen wonderen want het is geen kleine bug.

Ben wel benieuwd in welke shop jullie het nu hebben draaien zonder problemen, wil er wel is kijken.
 
sfg
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 december 2019

Re: Wie gebruikt er de PostNL extentie voor m2 met een one step checkout?

20 december 2019

Nee dit is niet opgelost voor zo ver ik weet. 

Het staat voor mij nog op de lijst om te gaan testen nu we magento en alle extensies naar de laatste versie gebracht hebben. Verwacht echter geen wonderen want het is geen kleine bug.

Ben wel benieuwd in welke shop jullie het nu hebben draaien zonder problemen, wil er wel is kijken.
Jemico, ik heb je een pm gestuurd.

Sofia
sfgDesign
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Wie gebruikt er de PostNL extentie voor m2 met een one step checkout?

21 december 2019

Oh die heb ik niet gehad, heb jouw nu 1 gestuurd komt die wel aan?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht