Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Kinderfietslease
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 oktober 2019
Contacteer:

Kinderfietslease

08 oktober 2019

Goedemiddag,

Enige maanden geleden ben ik begonnen met www.kinderfietslease.nl
Voor nu is het een webshop met uiteraard kinderfietsen die ook in termijnen betaald kunnen worden. In de toekomst ben ik wel aan het kijken om hier ook onderhoud bij te gaan doen zodat het dus echt meer leasen word.

Nu heeft de webshop wel al bezoekers via Google en Social media maar de conversie kan wel wat beter. Ik zou graag feedback willen ontvangen over de webshop in de hoop dat hier bruikbare tips tussen zitten waarmee de webshop uiteraard wat meer omzet gaat draaien.

Alvast bedankt voor alle feedback
Een nieuwe kinderfiets nodig maar niet direct geld hiervoor? Kinderfietslease.nl maakt het mogelijk!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Kinderfietslease

08 oktober 2019

De eerste melding "hou me op de hoogte" kun je accepteren maar je weet niet eens wat je dan accepteert. Pushmeldingen?
Om te beginnen zou ik dat "hulp nodig" laten verdwijnen naar de achtergrond. Je kunt nu niet eens de tekst normaal lezen op de website. En als ik op de eerste pagina op meer weten klik van het termijnbedrag dan klik ik blijkbaar op de chat functie. ( Handig... not ) Er naast klikken werkt hier wel maar even verder is er een knop volgende stap en die ligt ook achter de chat. Kan dus niet naar de volgende stap. Ik ben weg.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Kinderfietslease

08 oktober 2019

Kinderfiets leasen? Dat kan op uw site dus helemaal nog niet?
 
Kinderfietslease
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 oktober 2019
Contacteer:

Re: Kinderfietslease

08 oktober 2019

De eerste melding "hou me op de hoogte" kun je accepteren maar je weet niet eens wat je dan accepteert. Pushmeldingen?
Om te beginnen zou ik dat "hulp nodig" laten verdwijnen naar de achtergrond. Je kunt nu niet eens de tekst normaal lezen op de website. En als ik op de eerste pagina op meer weten klik van het termijnbedrag dan klik ik blijkbaar op de chat functie. ( Handig... not ) Er naast klikken werkt hier wel maar even verder is er een knop volgende stap en die ligt ook achter de chat. Kan dus niet naar de volgende stap. Ik ben weg.
Bedankt voor je feedback. Je hebt de site op een laptop bekeken? Of in ieder geval een klein scherm denk ik. Ik heb de chatknop nu aangepast waardoor deze niet meer in de weg zit.
De eerste melding zijn inderdaad puchmeldingen. Maar met "Kinderfietslease - Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws! Mis het niet en klik op toestaan" is het toch wel duidelijk?
Een nieuwe kinderfiets nodig maar niet direct geld hiervoor? Kinderfietslease.nl maakt het mogelijk!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Kinderfietslease
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 oktober 2019
Contacteer:

Re: Kinderfietslease

08 oktober 2019

Kinderfiets leasen? Dat kan op uw site dus helemaal nog niet?
Net als met auto's heb je enorm veel soorten lease. En ook daar zit niet altijd onderhoud, verzekering enz erbij.
Dan gaat het puur om het in termijnen kunnen betalen van een auto of in dit geval een fiets.
En dat is dus wel mogelijk van 3 tot 36 termijnen.
Een nieuwe kinderfiets nodig maar niet direct geld hiervoor? Kinderfietslease.nl maakt het mogelijk!
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Kinderfietslease

08 oktober 2019

Ben wel benieuwd waar je een auto kan leasen zonder onderhoud en verzekering? :)
Ben het dus wel eens met de voorganger. Het is geen lease maar simpelweg betalen in termijnen. Denk ook dat bezoekers hier op kunnen afhaken.

Verder is het wel een leuke website, bekijk het op de pc zonder problemen. Nog geen popup gezien maar dat zou ik zeker afraden. Een popup betekent wegklikken van de website, zeer irritant.
 
Kinderfietslease
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 oktober 2019
Contacteer:

Re: Kinderfietslease

08 oktober 2019

Ben wel benieuwd waar je een auto kan leasen zonder onderhoud en verzekering? :)
Ben het dus wel eens met de voorganger. Het is geen lease maar simpelweg betalen in termijnen. Denk ook dat bezoekers hier op kunnen afhaken.

Verder is het wel een leuke website, bekijk het op de pc zonder problemen. Nog geen popup gezien maar dat zou ik zeker afraden. Een popup betekent wegklikken van de website, zeer irritant.
Ja ik ben al druk bezig om te bekijken wat ik kan doen qua onderhoud en totaalpakketten. Bedankt in ieder geval voor de feedback
Een nieuwe kinderfiets nodig maar niet direct geld hiervoor? Kinderfietslease.nl maakt het mogelijk!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Kinderfietslease

09 oktober 2019

Chatknop is veel beter zo. Nu kan ik verder.
Volgende bij afrekenen is een beetje vreemd.
Als je op de checkout komt staat bovenin afrekenen als gast aangevinkt. (Geselecteerd)
De cursor knippert in het e-mail veld om in te loggen
Daaronder beginnen de velden met factuuradres etc.
Nu kun je adres gegevens etc gaan invullen omdat je denkt als gast te bestellen. Maar als je dan op kopen klikt zegt hij dat e-mail adres verplicht is. Dat heb ik dan bij factuuradres ingevuld maar de foutmelding slaat op e-mail adres van inloggen? Maar ik wil als gast verder en later zie ik dat ik dan ook moet klikken op ga verder als gast. Terwijl voor mij de groene selectie bij afrekenen als gast duidelijk genoeg was. (dacht ik)
 
dvannoten
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 november 2012
Contacteer:

Re: Kinderfietslease

06 november 2019

Al 8600 tevreden klanten is toch wel knap om nog maar enkele maanden bezig te zijn.
Daar knap ik nu op af. Als je al 8600 tevreden klanten hebt, laat dit dan ook zien door het tonen van reviews verzamelt door een onafhankelijke reviewer (kiyoh-trustpilot-e.d.)