Pagina 1 van 1

niet retour ontvangen wat klant heeft aangegeven

Geplaatst: 21 januari 2020
door uwmaatje
De levering van 2 artikelen aan de klant is goed gegaan, de klant geeft toch aan dat het artikel tegenvalt en dit wil retourneren.
Geen probleem, dat kan, ga ik niet moeilijk over doen.
Mevrouw geeft aan 2 vesten die zij heeft besteld te retourneren.

Het pakketje is retour gekomen in goede orde maar met maar 1 vest hierin.

Mevrouw is vast van gedachten veranderd en ik heb het bedrag van 1 vest geretourneerd. 

Mevrouw blijft nu bij hoog en laag beweren dat zij beide vesten heeft geretourneerd.

En nu ...... Ben ik verplicht mevrouw ook het bedrag van  het andere vest  terug te betalen..  ????????

Re: niet retour ontvangen wat klant heeft aangegeven

Geplaatst: 22 januari 2020
door Gripzakjes.net
Als het retour gestuurd is via postnl kun je altijd kijken naar het gewicht van het pakket.
Dan zou je daar uit kunnen concluderen of er 1 of 2 vesten in het pakket gezeten hebben.