Klant zegt 4 maanden geleden iets niet ontvangen te hebben
Geplaatst: 28 januari 2020
Goedemiddag,
Ik vraag me af wat ik hiermee moet/kan.
Halverwege augustus werd op vrijdag een bestelling geplaatst, deze heb ik direct dat weekend gemaakt en die maandag per briefpost verzonden (dom want dus geen bewijs van aflevering). Een maand later (halverwege september) ontving ik een mailtje waarin zij aangaf niks ontvangen te hebben. Daarop heb ik diezelfde dag geantwoord dat ik het toch echt na het weekend direct verzonden had, wellicht was het tussen bedrijfspost op een verkeerde stapel beland? Daarna heb ik niks meer vernomen, dus dacht ik dat ze de enveloppe alsnog gevonden had.
Nu krijg ik 4 maanden na dat laatste contact (5 maanden na de aankoop dus) een mail dat ze het niet ontvangen had en het geld nu terug wil.
Wat kan ik hiermee? Ik heb de bestelling wel degelijk verstuurd en vind de manier waarop dit door die persoon wordt aangepakt met zoveel tijd ertussen allervreemdst om eerlijk te zijn...
Heb ik nu als verkopende partij echt geen poot om op te staan? Lijkt me toch gek als elke klant maanden later ineens geld terug kan gaan eisen?
Alvast bedankt!
Ik vraag me af wat ik hiermee moet/kan.
Halverwege augustus werd op vrijdag een bestelling geplaatst, deze heb ik direct dat weekend gemaakt en die maandag per briefpost verzonden (dom want dus geen bewijs van aflevering). Een maand later (halverwege september) ontving ik een mailtje waarin zij aangaf niks ontvangen te hebben. Daarop heb ik diezelfde dag geantwoord dat ik het toch echt na het weekend direct verzonden had, wellicht was het tussen bedrijfspost op een verkeerde stapel beland? Daarna heb ik niks meer vernomen, dus dacht ik dat ze de enveloppe alsnog gevonden had.
Nu krijg ik 4 maanden na dat laatste contact (5 maanden na de aankoop dus) een mail dat ze het niet ontvangen had en het geld nu terug wil.
Wat kan ik hiermee? Ik heb de bestelling wel degelijk verstuurd en vind de manier waarop dit door die persoon wordt aangepakt met zoveel tijd ertussen allervreemdst om eerlijk te zijn...
Heb ik nu als verkopende partij echt geen poot om op te staan? Lijkt me toch gek als elke klant maanden later ineens geld terug kan gaan eisen?
Alvast bedankt!