Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Stephan1993
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2017

Gratis backlink(s)?

16 februari 2020

Ik ben op zoek naar mensen die helemaal gratis backlinks naar hun website(s) willen.

Het enige dat ik hier voor terug wil is content die ik op de blog van mijn website wil posten. 
onlineproductkopen.nl/blogs/

Opties:
1. Jij schrijft een blogpost van minimaal 500 woorden met daarin 1 link naar jouw website en eventueel een link naar een youtube video. 
In dit geval wil ik een link terug van een andere website als waar jij naar toe linkt.
2. Jij Schrijft een blogpost van minimaal 750 woorden.Met daarin maximaal 2 links naar jouw website(s) en eventueel links naar youtube video's.
Hier hoef ik helemaal niks voor terug.
3. Je schrijft meerdere blogposts van minimaal 500 woorden per stuk met max 2 links per artikel en eventueel links naar youtube video's. Hier hoef ik ook niks voor terug

Interesse?
Stuur een berichtje naar info@onlineproductkopen.nl.
 
Gootsteenstop
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 februari 2020

Re: Gratis backlink(s)?

17 februari 2020

Beste Stephan,

Even voor de duidelijkheid:

Je vraagt mensen om waardevolle content voor jouw website te schrijven & vervolgens een eigen backlink er in te zetten?
En waarom zou men die content niet op de eigen website zetten?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Gratis backlink(s)?

18 februari 2020

Je vraagt mensen om waardevolle content voor jouw website te schrijven & vervolgens een eigen backlink er in te zetten?
Volgens mij zoekt hij tekstschrijvers maar wilt hij er niet voor betalen. 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Gratis backlink(s)?

18 februari 2020

Er zitten natuurlijk twee kanten aan. 
Voor SEO is het ook belangrijk inkomende links te hebben en die kun je zo gratis krijgen. Als je goed weet wat je verkoopt is een stukje tekst schrijven over een te verkopen artikel niet zo moeilijk en heb je dus een inkomende link (of meer) erbij. Een stukje tekst op je eigen website met verkoopargumenten is dan toch iets minder waardevol, daar kun je het op een andere manier omschrijven, niet verkopend maar omschrijvend. 
Er zijn bedrijven die betalen om op een andere website te mogen staan met een stukje tekst en een link en hier is het gratis...... ;-)

Als beide partijen er iets aan hebben, de een content en de ander een inkomende link, dan is dat toch een win-win situatie.

Tenzij zoals nu de website van TS een Service Unavailable (503) error geeft
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Stephan1993
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2017

Re: Gratis backlink(s)?

19 februari 2020

Het klopt inderdaad dat ik op zoek ben naar content, maar zoals Paul ook aangeeft heeft een backlink ook waarde waar veel website eigenaren zelfs voor betalen. (Al had ik inderdaad een foutje op mijn website waardoor ik een 503 error had:)) 
Ik snap dat dit niet voor iedereen interessant is en dat sommigen liever gewoon op hun eigen website willen bloggen. Dat is ook helemaal prima. Maar als er hier mensen zijn die op zoek zijn naar backlinks denk ik dat het een goede optie is/kan zijn.
 
Jdvriess1994
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 maart 2020

Re: Gratis backlink(s)?

01 april 2020

Zeer waardevol, maar dan moet de betreffende website ook een bepaalde waarde hebben opgebouwd (en dit is helaas nog niet zo).
Wellicht dat dit over een bepaalde tijd wél zo is, en dan kan het concept best eens gaan werken :)