Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
PetraK
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 februari 2020

Even opnieuw voorstellen

17 februari 2020

Na een lange tijd niet op dit forum te zijn geweest is mijn oude account verdwenen en dus nu maar een nieuwe account aangemaakt.
Ik ben Petra 50 jaren jong en werkzaam in de zorg. Samen met mijn man Harrie run ik een shop https://www.knoesterdesign.nl/
We zijn de laatste tijd behoorlijk druk met de shop en daarom ook weer meer op het forum wat vooral handig is als je een vraag hebt maar ook om eventueel anderen te helpen met een vraag te beantwoorden.
 
JorgN
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 februari 2020

Re: Even opnieuw voorstellen

18 februari 2020

Als ik een tip mag geven: gebruik geen comic sans lettertype
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Even opnieuw voorstellen

18 februari 2020

Nog een tip, en die geldt voor meer websites.
Als je een cookiebalk hebt die niet groot is laten veel mensen hem staan. Als hij dan zoals bij jou over belangrijke knoppen staat, zoals winkelwagen, kunnen mensen die niet vinden als er iets in staat! Dus of de balk moet de laag met knoppen omlaag duwen of de cookiebalk onderin zetten waar meestal niets bijzonders staat.
 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Even opnieuw voorstellen

19 februari 2020

@Petra. Zoiets kan ik echt waarderen. 
Niet om commentaar vragen maar wel tips krijgen en deze ook nog eens snel verwerken op de website. 
Er zijn er veel die tips vragen voor een website en er dan gewoon niets mee doen. (Sommige tips zijn een persoonlijke voorkeur en hoeven niet gedaan te worden natuurlijk, maar zelfs echte fouten blijven soms gewoon aanwezig)