Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Ledspot
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 maart 2020
Contacteer:

Platform voor webwinkel huren

28 maart 2020

Beste allen

Ik ben al enkele jaren actief met een webshop bij Lightspeed maar ik wil een nieuwe opstarten en ben hiervoor aan het kijken voor goedkopere oplossingen. Ik heb mijn kans gewaagd bij jouwweb.nl maar de mogelijkheden zijn daar te beperkt. Zo kan je zelf geen eigen artikelnummers, artikelnummers van de leverancier of aankoopprijzen inbrengen. Bovendien kan je ook geen voorraad beheren. Zaken die toch wel cruciaal zijn in een webshop.
Heeft iemand ervaring met een platform dat wel degelijk is en niet te duur?

Dank bij voorbaat voor jullie feedback.
https://www.ledspot-planet.com/
Inbouwspots, railspots en plafondspots
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: Platform voor webwinkel huren

29 maart 2020

Woocommerce of anders Magento2
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Platform voor webwinkel huren

29 maart 2020

Woocommerce of anders Magento2
Beide zijn open source, volgens mij bedoeld TS SAAS :wink:

Mijnwebwinkel
Ccvshop
Shopify
Strato

Zijn o.a. SAAS oplossingen die goedkoper zijn dan Lightspeed.
Let wel op dat elk pakket verschillende functies biedt. Bij de meeste aanbieders kan je een gratis proefperiode starten en dus makkelijk uitproberen :idea:

Gr. Mick
 
webwinkeladviseur
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 januari 2012
Locatie: Nistelrode
Contacteer:

Re: Platform voor webwinkel huren

30 maart 2020

ik zou goed kijken naar wat je nu precies wil, 
Zet je wensen en eisen een op papier en bekijk dan wat je nodig hebt voor nu maar ook zeker voor de toekomst. Het wijzigen van software is niet iets wat je jaarlijks moet doen. 
Hiervoor heb ik een klein overzicht gemaakt: Webshop software pakketten Doe er je voordeel mee, en als je nog vragen hebt neem dan even contact met mij op.
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Teun
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 april 2020

Re: Platform voor webwinkel huren

06 april 2020

Wanneer je echt het basis pakket gebruikt van beide partijen zul je bij Shopify goedkoper uitzijn dan bij Lightspeed. Wat webwinkeladviseur zegt klopt echter wel; wissel niet zomaar van software, dit kost een hoop tijd en moeite. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht