Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

Krampa

implementeren van productbeoordelingen

20 mei 2020

Hallo,

Ik ben werkzaam voor een webshop en nou willen wij graag productbeoordelingen implementeren voor onze productpagina's. Ik heb al een beetje rondgesnuffeld en zie (gratis) plug-in zoals WooCommerce, Shopify etc. Welke van deze zijn aan te raden en zijn deze plugins ook te gebruiiken voor webshops die niet met deze software zijn gebouwd?

Voor onze klantenbeoordelingen gebruiken wij Kiyoh. Ik zie dat er ook een functionaliteit is om productbeoordelingen op te nemen voor je website. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Teun

Re: implementeren van productbeoordelingen

21 mei 2020

Plug-ins voor WooCommerce en Shopify zijn niet te gebruiken als de webshop hier niet mee gebouwd is. Deze zijn specifiek gemaakt voor deze software, om reviews naadloos in de webshop te hangen.

Met behulp van Kiyoh kun je inderdaad klantbeoordelingen op je website plaatsen. Dit zijn dan reviews die je verzameld hebt via Kiyoh, die vervolgens middels een Widget (HTML code) op je website kunt plaatsen.

Indien je de reviews daadwerkelijk mooi wilt implementeren zul je niet voldoende hebben aan een widget, maar maatwerkoplossingen nodig hebben. Hoe dit in zijn werk gaat is afhankelijk van de software die je gebruikt voor je webwinkel. 
Teun Elfring
- Freelance Lightspeed en Shopify expert.

Krampa

Re: implementeren van productbeoordelingen

25 mei 2020

Plug-ins voor WooCommerce en Shopify zijn niet te gebruiken als de webshop hier niet mee gebouwd is. Deze zijn specifiek gemaakt voor deze software, om reviews naadloos in de webshop te hangen.

Met behulp van Kiyoh kun je inderdaad klantbeoordelingen op je website plaatsen. Dit zijn dan reviews die je verzameld hebt via Kiyoh, die vervolgens middels een Widget (HTML code) op je website kunt plaatsen.

Indien je de reviews daadwerkelijk mooi wilt implementeren zul je niet voldoende hebben aan een widget, maar maatwerkoplossingen nodig hebben. Hoe dit in zijn werk gaat is afhankelijk van de software die je gebruikt voor je webwinkel. 
Hartstikke bedankt voor je antwoord Teun! Ik ga het eens navragen bij onze IT'er hoe dit zit.