Leverancier order incompleet
Geplaatst: 11 juni 2020
Beste forummers,
Ik heb voor best een flink bedrag een bestelling geplaatst bij een leverancier uit Duitsland. Nu heb ik eigenlijk bij levering de bon niet goed gecontroleerd. Toch kwam ik er toen achter dat ik 8 paar sokken miste. Dit was bij elkaar een bedrag van nog geen 3 euro. Ik meld dit bij de leverancier en er werd best wel moeilijk over gedaan. Nu kwam ik een paar dagen later erachter dat ik nog eens 120 paar mis. Er is nog geen week verstreken.
Hebben jullie ervaring met dit soort situaties. Ik heb hier uiteraard een melding van gemaakt (nog geen reactie). Maar ik ben er bang voor... Het is misschien 'maar' een totale waarde van 42 euro maar ik wil toch wel graag mijn geld terug, en ik wil eigenlijk ook blijven samenwerken met deze leverancier omdat ze goede producten leveren voor een goede prijs.
Ik heb voor best een flink bedrag een bestelling geplaatst bij een leverancier uit Duitsland. Nu heb ik eigenlijk bij levering de bon niet goed gecontroleerd. Toch kwam ik er toen achter dat ik 8 paar sokken miste. Dit was bij elkaar een bedrag van nog geen 3 euro. Ik meld dit bij de leverancier en er werd best wel moeilijk over gedaan. Nu kwam ik een paar dagen later erachter dat ik nog eens 120 paar mis. Er is nog geen week verstreken.
Hebben jullie ervaring met dit soort situaties. Ik heb hier uiteraard een melding van gemaakt (nog geen reactie). Maar ik ben er bang voor... Het is misschien 'maar' een totale waarde van 42 euro maar ik wil toch wel graag mijn geld terug, en ik wil eigenlijk ook blijven samenwerken met deze leverancier omdat ze goede producten leveren voor een goede prijs.