Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SafiraH
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 juni 2020

Dropship vragen!

25 juni 2020

Hoi iedereen! 
Wij zijn net begonnen met een webshop en hebben deze week producten ingekocht.
Nu zijn wij benaderd door een dropship leverancier alleen hebben wij geen idee wat het allemaal inhoud vandaar dat ik een paar vraagjes heb.

- Hoe gaat het ter werk met verzendkosten?
- Wij verkopen ook andere producten die wij zelf op voorraad hebben, stel je voor iemand koopt iets van ons maar ook van de dropship leverancier. Hoe werkt dat?
- Stuurt de leverancier elke maand een factuur met wat wij hebben verkocht en wat wij hun moeten betalen?

Sorry voor al de vragen! Ik heb me wel ingelezen maar dit was nog erg onduidelijk.
Groetjes,
Safira
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Dropship vragen!

25 juni 2020

- Hoe gaat het ter werk met verzendkosten?
Ligt eraan hoe jij het regelt en wat jouw dropshipper doet. Niet elke dropshipper rekent verzendkosten (Meestal wel)
- Wij verkopen ook andere producten die wij zelf op voorraad hebben, stel je voor iemand koopt iets van ons maar ook van de dropship leverancier. Hoe werkt dat?
Of jij besteld de artikelen en laat die bij jou afleveren. Vervolgens verstuur jij het zelf. Order zal wel vertraging oplopen. Of de consument krijgt 2 pakketjes.
- Stuurt de leverancier elke maand een factuur met wat wij hebben verkocht en wat wij hun moeten betalen?
Ligt eraan wat de leverancier doet. Niet elke leverancier heeft dezelfde voorwaarden.

Is er vast niet duidelijker op geworden, maar het advies is dus: Neem contact op met de leveranciers die je wilt gebruiken. En neem beslissingen hoe je het wilt gaan doen uiteindelijk.