Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Teup
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 juli 2020

PostNL Aangetekende pakketten buitenland online?

28 juli 2020

Ik verstuur wekelijks wel een paar aangetekende pakketten naar het buitenland. Dit jaar heb ik (naar aanleiding van de nieuwe regelgeving mbt internationale briefpost en buspakjes) het online frankeren ontdekt. Werkt super voor mij, vooral nu alles mooi geïntegreerd is. Maar aangetekende pakketten naar het buitenland kun je er blijkbaar niet mee versturen...?

Heb de helpdesk gebeld en die bevestigen dat je dat niet kunt invoeren in de interface van de module Pakketten & Vracht. Meer konden ze mij er ook niet over vertellen. Maar ik vroeg mij af of er echt niet een 4-cijferige productcode bestaat voor Pakket, Aangetekend, Aansprakelijkheid tot 100 Euro? Ik importeer de zendingen met een csv, dus dat zou perfect zijn...
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: PostNL Aangetekende pakketten buitenland online?

21 augustus 2020

Probeer eens DPD !
Alle (!) pakketten zijn standaard voor 520 Euro verzekerd.
Online account aanwezig.
En ook nog lagere prijzen dan onverzekerde pakketten van PostNL 
En snellere bezorging.
Wat wil je nog meer ???   ;-)
 
ckong
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 november 2017

Re: PostNL Aangetekende pakketten buitenland online?

10 september 2020

Die code is er wel, 6906 

Om die te kunnen gebruiken moet je wel een contract (voor die code) afsluiten en ik geloof minimaal 50 pakketten per jaar versturen. LOL,ik verstuur er 20 per week, met name internationaal, dus dat is geen probleem. :)
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: PostNL Aangetekende pakketten buitenland online?

10 september 2020

Kan via PostNL, maar via MyParcel gaat internationaal een stuk handiger aangezien die voor de meeste webwinkelsoftware een koppeling beschikbaar heeft. Direct via PostNL gaat dat in ieder geval voor mij een stuk stroever.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht