Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kevinkok
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 maart 2020

Besteadvieslijst

28 augustus 2020

Dag allemaal,

Wij zijn opzoek naar een plugin voor woocommerce waar we een besteladvieslijst uit kunnen generen. Dit moet dus een lijst zijn met artikelen gespecificeerd per leverancier op basis van de verkopen van bijvoorbeeld de afgelopen maand. Met zo'n lijst kunnen we sneller en beter de hardlopers van een bepaalde leverancier naar voren halen. In plaats van het fingerspitzengefühl.

Heeft iemand advies/een idee? Dank!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Besteadvieslijst

28 augustus 2020

Of er een losse plugin voor WooCommerce is die dat kan dat weet ik niet. 
Er zijn wel firma's die kunnen integreren met WooCommerce om je logistieke operatie, waaronder dit soort forecast lists, te automatiseren. Voorbeelden daarvan zijn Optiply en Inventory-Planner.com. Die kunnen forecasts afgeven.
 
kevinkok
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 maart 2020

Re: Besteadvieslijst

28 augustus 2020

Of er een losse plugin voor WooCommerce is die dat kan dat weet ik niet. 
Er zijn wel firma's die kunnen integreren met WooCommerce om je logistieke operatie, waaronder dit soort forecast lists, te automatiseren. Voorbeelden daarvan zijn Optiply en Inventory-Planner.com. Die kunnen forecasts afgeven.
Thanks Wouter!

Ik ga me daar eens even in verdiepen!
 
ictp.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 september 2020
Contacteer:

Re: Besteadvieslijst

25 september 2020

Ik zou een gratis plugin als Suppliers Manager for Woocommerce gebruiken. WooCommerce heeft meer van deze plugins. Als geen van deze plugins de rapportage kan maken zoals je in gedachte hebt, dan heb je al wel geregistreerd welke producten per leverancier in een periode verkocht zijn. Aangezien alles open source is, is het niet veel werk om in je dashboard deze rapportage te maken. Interessant wordt het zodra niet alleen statistieken, maar ook intelligentie ingebouwd worden. Dan kan je gefundeerde prognoses maken over de verkoop van volgende maand(en).
www.ictp.nl voor WordPress en WooCommerce onderhoud en nieuwbouw.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.