Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wecommerce
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 oktober 2020
Locatie: Gemert
Contacteer:

Voorstellen: Wecommerce

07 oktober 2020

Goedemiddag,

Even voorstellen: ik ben Niels van Wecommerce, een online marketingbureau uit het Brabantse Gemert en gedeeltelijk eigenaar van een aantal webshops, zoals Hockeygear, Spiruella, Bestrating-online.nl, enz.  Inmiddels sinds 2004 online ondernemer, dus begin al een oudje te worden in het vak...ondanks dat ik nog 'maar' 38 ben.

Ben het vak ingerold nadat ik Geschiedenis studeerde en een cursus wetenschapsjournalistiek volgde. Daarna ben ik gaan schrijven voor allerlei bladen, kranten en bedrijven. En dit veranderde eigenlijk al vrij snel in webtekstschrijver. Toen ik bij Rabobank Nederland in 2006 of 2007 een cursus SEO kreeg was ik, als cijfernerd, verkocht en ging ik steeds meer de kant van de online marketing op. Een aantal jaren samen met iemand een horlogebanden webwinkel gerund, en daarna ben ik samen met een oude klasgenoot online marketingbureau Wecommerce begonnen.

Wij werken vaak samen met webwinkels waar wij de online marketing voor doen, soms voor commissies, soms voor uurtarief, soms gecombineerd. Naast mij is er nog een eigenaar en we hebben een stuk of jonge 7 parttimers / whizzkids werken, die allerlei klussen voor ons uitvoeren of innovatieve dingen bedenken. Eén daarvan is Clonable, een tool om webshops gemakkelijk te klonen om bv een Belgisch domein te runnen zonder te hoeven onderhouden. Maar goed, het marketingpraatje zal ik uitstellen tot hier iemand naar vraagt ;-)

Omdat er zo ontzettend weinig beurzen, netwerkborrels enzovoorts zijn had ik me voorgenomen maar eens wat meer op forums te gaan rondneuzen en wat tips te geven (alleen als ik denk er een klein beetje verstand van te hebben...). Zo leren we tenminste nog mensen kennen in deze, om nog maar eens een cliché te gebruiken, 'vreemde tijden'....
Niels Arts
Online marketeer & eigenaar Wecommerce
https://www.wecommerce.international
Tool voor klonen webshops naar België: https://clonable.nl