Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Steven123
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 juni 2019

Hoi Allemaal

11 oktober 2020

Mijn naam is Steven, ik heb sinds een jaar een webshop die zich hoofdzakelijk richt op de verkoop van biologische groente- en kruidenzaden. Daarnaast verkoop ik nog verschillende hulpmiddelen zoals kweektoebehoren en meststoffen. Om meer klanten mijn webshop te laten bezoeken heb ik per product kweektips geschreven over het hele proces van zaaien tot oogsten
.
Ik ben 33 jaar oud, en werkzaam in de staalconstructie. Nadat ik vanwege medische redenen mijn hobby als zanger/gitarist in verschillende bandjes moest opgeven, en op zoek moest gaan naar een andere hobby, ben ik in het moestuinieren gerold. En de stap van moestuin naar webshop (als verlenging van mijn hobby) was snel gemaakt.
Ik heb momenteel 104 producten in de webshop, waaronder levende biologische bestrijding die gedropshipt wordt vanaf de leverancier i.v.m. de houdbaarheid van het product. De rest van de producten heb ik zelf op voorraad.

Ik gebruik het Business pakket van Jouwweb, en ben hier tot nu toe erg tevreden mee. Het aantal klanten per maand moet zeker nog omhoog om het rendabel te maken, maar ik wil het sowieso nog een jaar proberen. De tips op dit forum hebben me erg geholpen bij het opzetten van de webshop, en ik sta altijd open voor tips, dus laten we hopen dat ik volgend jaar ook een nuttige bijdrage kan leveren!

Bedankt voor jullie tijd,
Groeten Steven
www.debiomoestuin.nl 
 
AdriaanBoot
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 juni 2013
Contacteer:

Re: Hoi Allemaal

13 oktober 2020

Hi Steven,

Gefeliciteerd met je webshop! Mooie niche zit je in. Ik ben min of meer een concurrent van je met een hobby-webshop van me. Ik zie dat je in Den Haag zit? Als je het interessant vind, kun je overwegen om te verzenden met Fietskoeriers.

Stuur me maar een bericht als je wilt dat ik je contact breng met mijn contactpersoon. Dit is volgens mij dezelfde, want ik zit in Rotterdam.

Grt, Adriaan
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.
 
Steven123
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 juni 2019

Re: Hoi Allemaal

15 oktober 2020

Hoi Adriaan,

Oh wat leuk! Loopt je webshop een beetje? Een fietskoerier past wel goed binnen het concept. Ik ga je een prive bericht sturen!

Groeten, Steven