Performance fulfillment centers 2020?
Geplaatst: 29 december 2020
Hi, wij hebben onze logistiek 3 jaar geleden uitbesteed aan een fulfillment center.
2020 is een enorm uitdagend jaar geweest en we snappen dat de Coronacrisis vertragingen heeft opgeleverd.
Helaas is onze omzet niet toegenomen maar de service levels zijn wel enorm gedaald. Wij ervaren eigenlijk sinds april alleen maar ellende. Het duurt vele dagen tot weken voordat orders worden uitgestuurd, klantenservice is nihil, communicatie is matig, retouren worden pas een maand later verwerkt, etc. Dit leidt tot zwaar ontevreden klanten.
We overwegen om eea weer te insourcen omdat het uitbesteden alleen maar hoofdpijn oplevert en we voelen ons machteloos. Wijzelf kunnen onze postleverancier beter managen dan ons fulfillment center blijkt.
Ervaren andere webshops ook zulke extreme vertragingen met fulfillment centers dit jaar? Alvast bedankt!
2020 is een enorm uitdagend jaar geweest en we snappen dat de Coronacrisis vertragingen heeft opgeleverd.
Helaas is onze omzet niet toegenomen maar de service levels zijn wel enorm gedaald. Wij ervaren eigenlijk sinds april alleen maar ellende. Het duurt vele dagen tot weken voordat orders worden uitgestuurd, klantenservice is nihil, communicatie is matig, retouren worden pas een maand later verwerkt, etc. Dit leidt tot zwaar ontevreden klanten.
We overwegen om eea weer te insourcen omdat het uitbesteden alleen maar hoofdpijn oplevert en we voelen ons machteloos. Wijzelf kunnen onze postleverancier beter managen dan ons fulfillment center blijkt.
Ervaren andere webshops ook zulke extreme vertragingen met fulfillment centers dit jaar? Alvast bedankt!