Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Sellie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 januari 2021

Twinfield instellen voor Paypal betalingen

13 januari 2021

De rekening voor Paypal is aangemaakt en heb een template gemaakt om Paypal betalingen in te lezen.

Als ik het bestand in laad heb ik 2 problemen(het bestand komt wel in Paypal bankboek)

1. Transacties worden niet afgeletterd omdat transactie nummers uit magento niet mee komen vanuit Paypal naar twinfield.

2. Paypal kosten worden niet afgeletterd.


Heeft iemand hiermee ervaring hoe ik dit kan oplossen zodat alle Paypal betalingen juist in twinfield komen?
 
Nochbesser
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 februari 2021

Re: Twinfield instellen voor Paypal betalingen

09 februari 2021

Twinfield instellen voor Paypal betalingen
Twinfield setup for PayPal student payment for essays.agency sample student council essays

Hallo,

Ik heb Zoho Invoice gebruikt. Maar nu wil ik Twinfield proberen voor PayPal betalingen. Hoe stel ik het in? Ik vond de verwijzing naar de officiële Twinfield> twinapp> paypal-setup. Maar het schema wordt niet geladen: https://twinfield.cc/twinapp/paypal-setup/
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Twinfield instellen voor Paypal betalingen

09 februari 2021

Twinfield en PayPal gaan niet zo lekker, maar volgens mij kun je wel handmatig transacties inladen. Heb je dit stappenplan al gevonden? https://wktaanl.force.com/WoltersKluwer ... uage=nl_NL
 
nenaharbin
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 maart 2021

Re: Twinfield instellen voor Paypal betalingen

18 maart 2021

Ik ben voor
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht