Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
peakmood
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 januari 2021

Feedback vraag supplementen ten behoeve mentale gezondheid

28 januari 2021

beste leden,

zouden jullie feedback willen geven op mijn net geopende webwinkel peakmood.nl?

een webshop die supplementen aanbiedt tbv ondersteuning mentale gezondheid.


www.peakmood.nl

alvast bedankt!
 
Robbert Haaksbergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 februari 2021
Contacteer:

Re: Feedback vraag supplementen ten behoeve mentale gezondheid

05 februari 2021

Ik zou ergens bij de main nav (bijv. daar direct onder) een korte, pakkende beschrijving zetten van waar de webshop over gaat. Zodat mensen in één oogopslag kunnen zien wat je doet. Dit is een usability punt;

Het hoofdmenu zou ik veranderen in home > supplementen > blog > over ons > contact (en misschien vergeet ik nog een belangrijke button die elke webshop zou moeten hebben). Onder de button supplementen maak je dan een dropdown met alle supplementen. Dat is het meest duidelijk voor bezoekers en zoekmachines. Je kan de productcategorieen ook meteen in het hoofdmenu laten zien (stress, spanning, slaap, etc.), zolang het maar niet teveel knoppen worden. Dus als je er veel meer producten bij krijgt, wordt het wat veel om het op deze manier te tonen en maak je het best een dropdown. "Alle producten" zou in ieder geval weg kunnen en "over ons" is een must. "Contact" ook. 

De subpagina's en eigenlijk ook productpagina's bevatten weinig informatie. Ik zou die aanvullen met een wervende tekst waarom mensen niet zonder dit product kunnen;

Ik zie nog geen ervaringen van tevreden klanten;

Waarom moet ik eigenlijk de producten van Peakmood hebben en niet van een vergelijkbare partij die dit soort supplementen verkoopt? Of nog sterker: waarom moet ik zo'n stevig geprijsde vitamine D van Peakmood hebben en niet gewoon het potje van de Kruidvat van 4,95? Als je "A-producten" verkoopt, moet dit ook zo worden uitgestraald, anders ziet de consument de meerwaarde niet. Als je meer vraagt dan de gemiddelde marktprijs, moet wel duidelijk zijn waarom.

Informeer me wanneer je een reactie plaatst! O wacht, dat doet het forum automatisch.
Robbert Haaksbergen. Recent begonnen met een blog onder mijn eigen naam. https://www.robberthaaksbergen.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht