Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Malin
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 februari 2021

Internationale brievenbuspakketjes

09 februari 2021

Hallo allemaal,

Recent ben ik gestart met een Etsy winkeltje met sieraden. Ik heb een aantal bestellingen binnen gekregen. Het grootste deel daarvan was uit het buitenland. Tot nu toe heb ik mijn pakketjes steeds met Post NL verzonden, maar ik vroeg me af of iemand weet of er een betaalbaardere en betere manier is om mijn pakketjes verzenden. Mijn pakketjes zijn 18x17x0,5 cm en wegen tussen de 10-20 gram. 

Ik hoor graag van jullie 
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Internationale brievenbuspakketjes

09 februari 2021

Ken je de tarieven van VanavondBezorgd? https://www.vanavondbezorgd.nl/tarieven/#internationaal Je brengt de pakketten dan niet meer naar het postkantoor maar naar een dropoffpoint: https://www.vanavondbezorgd.nl/dropoff-points/

Is dat wat voor je? Je kunt ook werken met pakketstapelaars als Shops United of Sendcloud, al zijn die meestal pas interessant als je hun software aan je webshop kunt koppelen en ook de voordelen hebt van automatische verzendlabels en track en trace. 
 
Sicarius1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 maart 2015

Re: Internationale brievenbuspakketjes

08 maart 2021

Productcode 6400 bij PostNL. 1,20 voor 0-20 gram en 1.48 voor 20-30 gram. Alle internationale bestemmingen.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Internationale brievenbuspakketjes

08 maart 2021

Het enige dat je voor 6640 (buspakje internationaal) nodig hebt is een zakelijk PostNL account. Voor verzending naar het VK heb je dan ook een Brits btw nummer nodig, waarover elders op dit forum meer te vinden is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
campagne
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 oktober 2014

Re: Internationale brievenbuspakketjes

21 oktober 2021

Wij beschikken over diverse contracten voor internationale brievenbuspost en pakjes met en zonder T&T. We maken een analyse van wat u te versturen heeft en overleggen wat de beste en goedkoopste opties zijn, afhankelijk van de aantallen , formaten en gewichten.

Info@wpsmail.eu

www.wpsmail.eu